رفع مشکلات چهره و رسیدن به زیبایی بیشتر، همواره یکی از چالش هایی است که اکثر زنان و مردان با آن مواجه هستند. افراد معمولا با بالا رفتن سن و از دست رفتن حالت الاستیکی پوست با چروک شدن پوست صورت مواجه می شوند. آیا زیبایی ظاهر برای شما اهمیت بسیاری دارد و رفع این چین و چروک ها برای شما هم مهم است؟ شما می توانید با خواندن این مقاله با بوتاکس، مزایا و مراقبت ها و تزریق بوتاکس ارزان قیمت در کرج آشنا شوید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یکی از روش های نوین درمان چین وچروک های صورت است که طی سالهای اخیر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. رفع چین و چروک های صورت و رسیدن به جوان سازی پوست از مهم ترین مزیت های تزریق بوتاکس است.

نام اختصاری سم بوتولیسم، بوتاکس است که تزریق این ماده در ماهیچه ها به صورت مستقیم باعث کاهش فعالیت ماهیچه ها شده و خطوط آن ناحیه را از بین می برد. بنابراین جوانی و شادابی صورت افزایش می یابد.

بوتاکس یکی از روش های غیر تهاجمی است که تاثیرات آن را می توانید به سرعت مشاهده کنید. رفع چروک های پیشانی و کنار چشم ها از دیگر مزایای تزریق بوتاکس است تا مانع از پیشرفت و به وجود آمدن چروک های جدید شود.

بیشتر بخوانید : بوتاکس چشم گربه ای در کرج

تاثیر بوتاکس بر جوانسازی

افراد همواره بر این باورند که جهت رسیدن به زیبایی باید هزینه های زیادی پرداخت کنند. اما لازم است بدانید بوتاکس ارزان قیمت دلیل بر آن نیست که مواد استفاده شده بی کیفیت هستند. برخی از برندهای ایرانی مانند مصپورت به دلیل نداشتن مشکلات واردات هزینه کم تری دارند. اما جالب است بدانید مصپورت از نظر کیفیت قادر است با دیسپورت که محصول کشور انگلیس است رقابت کند.

تزریق بوتاکس ارزان قیمت در کرج با ماندگاری بالا

همانگونه که میدانید چروک های پوست به دلیل انقباض ماهیچه ها ایجاد می شود. انقباض ماهیچه ها پس از آزاد شدن ماده استیل کولین به وجود می آید و پس از تزریق کردن بوتاکس دیگر این ماده ترشح نمی شود. اما نکته دیگر این است که بوتاکس ماندگاری دائمی ندارد و حداکثر میزان ماندگاری آن 6 ماه است.

با تزریق بوتاکس و با کاهش حرکت عضلات سطح پوست به مرور صاف شده و چروک های متوسط و شدید به تدریج ناپدید می شوند.

به طورکلی فرآیند تزریق بوتاکس کار دشواری نیست و تنها باید در ماهیچه هایی که در آنها چین و چروک وجود دارد، بوتاکس تزریق شود و روند درمان خیلی سریع انجام می شود. همچنین برای تزریق بوتاکس به بیهوشی نیازی نیست. یک هفته پیش از تزریق بوتاکس از مصرف هرگونه مشروبات الکلی خودداری کنید. کبودی به میزان کم یکی از اثرات جانبی تزریق بوتاکس است. لازم به ذکر است پس از تزریق از مصرف داروهای مشابه و آسپرین خودداری کنید.

بیشتر بخوانید : بوتاکس ارزان در کرج

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در کرج 

مشاهده نتایج مورد انتظار از بوتاکس

جهت مشاهده نتایج تزریق بوتاکس تنها کافی است چند روز صبرکنید و با گذشت یک هفته از تزریق، خطوط شما بهتر شده و این نتایج تا 4 الی 6 ماه ماندگار هستند. اگر شما پس از شش ماه درمان را ادامه ندهید، نواحی تزریق شده مجددا به شرایط پیش از درمان باز می گردد. بنابراین میزان ماندگاری تزریق بوتاکس به شارژ و تمدید بوتاکس بستگی دارد.

بهترین سن برای تزریق بوتاکس

اکثر افراد در ابتدای 30 سالگی با خطوط و چروک های ریز در پیشانی خود مواجه می شوند و در همین زمان جلوگیری از عمیق تر شدن این چین و چروک ها می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. لازم به ذکر است که میتوانید زودتر از 30 سالگی هم تزریق بوتاکس را آغاز کنید اما معمولا در این سن جنبه پیگشیری دارد.

اگر شما هم به دنبال تزریق بوتاکس ارزان قیمت در کرج با ماندگاری بالا هستید، بدون شک کلینیک آنسه در عظیمیه کرج بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. زیرا این مرکز زیبایی با داشتن به روز ترین امکانات، تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و استفاده از مواد باکیفیت بهترین خدمات را به مخاطبان خود ارائه می دهد. کلینیک آنسه مفتخر است با بهره گیری از مواد باکیفیت، تزریق بوتاکس را با مناسب ترین قیمت و با بالاترین میزان ماندگاری برای شما انجام دهد.

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق بوتاکس مصپورت چقدر است؟

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک تزریق بوتاکس دیستون در کرج

نتایج تزریق بوتاکس و میزان طبیعی بودن آن

نتایج تزریق بوتاکس عموما چشمگیر هستند، اما ظاهر کلی صورت شما تغییری نمی کند. تنها عضلات صورت شل شده به گونه ای که شما می توانید بخندید، اما بر اثر لبخند چین و چروکی روی صورت شما ظاهر نمی شود. پس از تزریق بوتاکس برای بهبودی زمان زیادی لازم نیست. بوتاکس در عرض چند روز پخش شده و عضلاتی که باعث ایجاد چروک شده اند را شل کرده و از کار می اندازد. چروک های سطحی و متوسط با بوتاکس برطرف می شوند، اما برای درمان چروک های عمیق ممکن است به تزریق ژل و فیلر نیاز باشد.

تزریق بوتاکس ارزان قیمت در کرج با ماندگاری بالا

بیشتر بخوانید : بهترین دستگاه لیزر کرج

تزریق بوتاکس ارزان قیمت در کرج در کلینیک آنسه

یکی از نکات مهمی که پیش از تزریق بوتاکس باید در ذهن داشته باشید، انتخاب کلینیک و پزشک متخصص است. طی سال های گذشته تعداد مراکز زیبایی در زمینه لیزر و بوتاکس رشد بسیاری داشته اند. همچنین افراد زیادی بدون داشتن تخصص و مدارک معتبر اقدام به راه اندازی کلینیک زیبایی نموده اند. معمولا مراجعه به اینگونه مراکز عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

شما مخاطب عزیز میتوانید با مراجعه به کلینیک زیبایی تخصصی آنسه در عظیمیه کرج، تزریق بوتاکس ارزان قیمت در کرج را با بالاترین کیفیت و میزان ماندگاری تجربه کنید.

کلینیک زیبایی آنسه یکی از مراکز شناخته شده در شهر کرج است که با برخورداری از متخصصان پوست و مو و اپراتورهای حرفه ای و مجرب قادر است بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد.

پانوشت : بوتاکس ارزان قیمت در کرج، تزریق بوتاکس ارزان قیمت در کرج، بهترین کلینیک زیبایی در کرج