بوتاکس چشم گربه ای در کرج یکی از روش های جدید جهت زیبایی چشم می باشد که از طریق آن حالت چشم ها تغییر کرده و انتهای چشم به سمت بالا کشیده می شود که به اصطلاح  به آن چشم گربه ای می گویند. از آنجایی که جذاب ترین ناحیه صورت هر فرد چشم هایش می باشند، حالت و فرم آنها می تواند تاثیر چشمگیری در زیبایی او داشته باشد. افرادی که حالت چشم و پلک آنها افتاده است، بسیار تمایل دارند لیفت چشم گربه ای را با کمک روش های جراحی و غیر جراحی انجام دهند. در ادامه این مطلب جهت آشنایی با روش های بوتاکس چشم گربه ای در کرج، مزایای آن و بهترین مرکز بوتاکس کرج ما را همراهی کنید.

بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

از تزریق بوتاکس می توان برای کشیدگی اجزای صورت و جوانسازی استفاده نمود. یکی از روش های تغییر حالت چشم ها به حالت چشم گربه ای با استفاده از تزریق بوتاکس می باشد. در این روش بدون ایجاد زخم و برش گوشه های چشم کشیده و جذابیت چهره بیشتر می شود. در اطراف چشم برخی عضلات ریز مسئول کشیدن چشم و ابرو به سمت بالا و عضلات دیگری مسئول کشیدن آنها به سمت پایین می باشند. با تزریق بوتاکس چشم گربه ای عضلات پایین کشنده چشم فلج شده و عضلات بالا برنده عملکرد بهتری خواهند داشت و لذا چشم ها به سمت بالا کشیده  شده و حالت چشم گربه ای به خود می گیرند. نتیجه این نوع عمل زیبایی بعد از سپری شدن زمانی در حدود 2 هفته قابل مشاهده می باشد.

گاهی پزشک متخصص در کنار تزریق بوتاکس از سایر روش ها مانند تزریق ژل و نخ  نیر برای ماندگار تر شدن حالت چشم گربه ای استفاه می نماید. زیرا این روش ها چین و چروک و افتادگی پلک را کمتر می نمایند و باعث دوام ظاهر چشم گربه ای  می شوند.

استفاده از بوتاکس برای فرم دادن به چشم ها به شکل گربه  یک روش غیرجراحی با عوارض کم می باشد که نیازی به بخیه زدن نیز ندارد.

بیشتر بخوانید : پاک کردن تتو در کرج

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج

مزایای بوتاکس چشم گربه ای

اگر متقاضی تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج هستید، باید بدانید این روش مزایای زیر را به همراه دارد:

  • نتایج به سرعت قابل مشاهده خواهند بود و بهبودی در این روش بسیار سریع و ظرف ده روز می باشد.
  • این روش نیازی به دوران نقاهت ندارد.
  • عوارض جانبی در تزریق بوتاکس چشم گربه ای بسیار کم و قابل چشم پوشی می باشد؛ زیرا این روش یک روش غیر تهاجمی است.
  • در این روش خطر ابتلا به عفونت بسیار کمتر از سایر روش ها مانند جراحی می باشد.
  • از آنجایی که بوتاکس چشم گربه ای اثری موقت در حدود 6 ماه دارد در صورت تمایل بازگشت پذیر می باشد.
  • تزریق بوتاکس در اطراف چشم برای ایجاد حالت چشم گربه ای، چین و چروک های این ناحیه را نیز برطرف می کند و در واقع اثرات جوانسازی نیز دارد.
  • این روش بدون ایجاد زخم و بخیه فرم و حالت چشم ها را تغییر می دهد.
  • رفع افتادگی پلک نیز از دیگر مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه ای می باشد.
  • هزینه تزریق بوتاکس برای ایجاد حالت چشم گربه ای نسبت به روش جراحی بسیار کمتر است.

بوتاکس چشم گربه ای در کرج/ مرکز بوتاکس کرج

با توجه به مزایای این روش چنانچه ساکن شهر کرج یا اطراف آن هستید و به دنبال بهترین مرکز بوتاکس کرج می‌گردید، ما به شما کلینیک آنسه را معرفی می‌کنیم. این کلینیک در عظیمیه کرج واقع شده است و تمامی خدمات زیبایی در زمینه پوست و مو را به زیباجویان عزیز ارائه می دهد. این مجموعه زیبایی با برخورداری از پزشکان مجرب و دستگاههای مدرن با بالاترین درصد رضایت در خدمات شما می باشد.

بیشتر بخوانید : بوتاکس ارزان در کرج

بیشتر بخوانید : مرکز تخلیه ژل در کرج

عوارض بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس چشم گربه ای نیز مانند هر روش درمان دیگری ممکن است با عوارضی همراه باشد. هرچند که این روش بسیار کم عارضه گزارش شده است اما در برخی موارد ممکن است مواردی مشاهده شود. شایع ترین این عوارض التهاب، سوزش، کبودی، تورم و

و در موارد محدودی افتادگی پلک، تیک عصبی، خونریزی و عفونت می باشد.

توصیه می شود برای اینکه تزریق بوتاکس با کمترین عوارض برای شما انجام شود؛ حتماً به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید.

هزینه بوتاکس چشم گربه ای در کرج

هزینه بوتاکس چشم گربه ای در کرج به عوامل زیادی از جمله موارد زیر وابسته است:

  • برند بوتاکسی که توسط پزشک استفاده می شود.
  • مقدار و حجم بوتاکسی که تزریق می شود.
  • دستمزد پزشک و هزینه کلینیکی که تزریق در آنجا انجام می شود.

میزان ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای

دوام و ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای مانند بوتاکس گونه و پیشانی بوده و پس از گذشت 4 الی 6 ماه به تمدید نیاز خواهد داشت. از طرف دیگر نوع و برند بوتاکس، میزان تطابق و سازگاری بدن ، شیوه تزریق و… در میزان ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای تاثیر مستقیم دارد. البته ماندگاری این روش در افراد مختلف ممکن است متفاوت ظاهر شود. در برخی موارد ممکن است ماندگاری این روش به 12 الی 18 ماه نیز برسد. پس از سپری شدن این مدت زمان تاثیر بوتاکس از بین رفته و چشم ها به فرم قبل خود باز می گردند.

بوتاکس چشم گربه ای در کرج/ مرکز بوتاکس کرج

ویژگی های بهترین مرکز بوتاکس کرج

گاهی پیش می آید که برخی از زنان و مردان از نتیجه عمل چشم گربه ای خود رضایت ندارند. این قبیل افراد عموماً کسانی هستند که بدون بررسی و تحقیق به مراکز نامعتبر و افراد غیر متخصص رجوع کرده اند. پس لازم است شما با ویژگی های بهترین مرکز بوتاکس چشم گربه ای در کرج اشنا شوید:

  • پزشکی که تزریق بوتاکس چشم گربه ای را انجام می دهد باید مهارت و تحصیلات لازم در این زمینه را داشته باشد.
  • کلینیکی که این تزریق در آنجا انجام می شود باید پیگیر روند درمان زیبایی شما بوده و تا بهبودی کامل در کنارتان باشد.
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از تزریق بوتاکس یکی دیگر از ویژگی های یک مرکز معتبر برای انجام این عمل می باشد. زیرا این جلسه مشاوره به زیباجو کمک می کند استرس خود را کم کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نماید.

بیشتر بخوانید : برای تزریق ژل لب چند سی سی لازم است؟

کلینیک آنسه بهترین مرکز بوتاکس کرج

برای انجام  بوتاکس چشم گربه ای در کرج سعی کنید بهترین کلینیک را انتخاب نمایید تا نتایج مطلوبی به دست بیاورید. تزریق بوتاکس می تواند با لیفت چشم و ابرو حالت زیبایی به صورت شما ببخشد. صدها مرکز بوتاکس در کرج وجود دارد که این خدمات را ارائه می دهند. شما باید به مرکزی مراجعه نمایید که پزشک و کادر درمان آن تجربه و مهارت کافی برای انجام این عمل را داشته باشند و از بهترین برند بوتاکس برای تزریق استفاده کنند. تمامی این ویژگی ها در کلینیک آنسه وجود دارد و شما به راحتی و با اطمینان خاطر می توانید زیبایی صورت خود را به کادر مجرب این مرکز بسپارید.

امیدواریم مطالب بالا برای شما کارآمد و آموزنده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با کادر مجرب کلینیک آنسه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پانوشت : بهترین مرکز بوتاکس کرج، بوتاکس چشم گربه ای در کرج، مرکز بوتاکس کرج