اگر به دنبال راهی برای رفع ترک شکم هستید؛ در این مقاله ما را همراهی نمایید. ترک پوستی یا استرچ مارک ممکن است برای بسیاری از افراد اتفاق بیفتد. بروز این ترک های پوستی می تواند دلایل زیادی داشته باشد. این ترک ها می توانند روی اندام های مختلف بدن از جمله شکم مشاهده شوند و هیچگونه درد و خطری ندارند. روش هایی جهت پیشگیری از بروز ترکهای پوستی وجود دارد. اما علاوه بر پیشگیری درمان های متفاوتی نیز برای این نوع ترک ها قابل ارائه می باشد. در ادامه این مطلب درباره رفع ترک های شکم با کمک میکرونیدلینگ صحبت می کنیم و با کلینیک آنسه بعنوان یک مرکز میکرونیدلینگ در کرج آشنا می شویم.

ترک پوستی چیست و چگونه ایجاد می شود؟

ترک های پوستی در واقع وریدهای فرو رفته ای هستند که روی نواحی از بدن مانند شکم، سینه، ران و باسن دیده می شوند و به ترک بارداری، چاقی و استرچ مارک معروف هستند. این ترک ها به دلیل اینکه پوست ما ظرفیت پذیرش تغییرات را نداشته و انعطاف پذیری خود را از دست داده است ؛ ایجاد می شوند. از آنجایی که این ترک ها در لایه های عمیق پوست ایجاد می شوند با روش های درمانی موضعی نمی توان آنها را برطرف نمود. در ابتدای ایجاد ترک پوستی رنگ آن متمایل به بنفش و روشن می باشد اما به مرور زمان رنگ این خطوط به سفیدی تغییر رنگ می دهد. بنابراین امروزه از میکرونیدلینگ برای رفع ترک شکم و دیگر اندام ها استفاده می شود.

عوامل ژنتیکی، نوع تغذیه، افزایش یا کاهش وزن به صورت سریع، افزایش سن، بارداری، نور آفتاب، خشکی پوست، رطوبت نامناسب در هوا، سرما و گرما همگی عوامل تسریع کننده گسترش ترک های پوستی باشند.

حفظ تناسب اندام، جلوگیری از افزایش یا کاهش ناگهانی وزن، افزایش مصرف آب، رعایت نمودن رژیم غذایی سالم و مصرف غذاهای غنی از ویتامین‌هایA ، D و C می تواند از بروز ترک های پوستی پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید : برای تزریق ژل لب چند سی سی ژل نیاز است؟

رفع ترک شکم با استفاده از میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی نوین جهت ترمیم، تحریک کلاژن و الاستین سازی پوست می باشد. این روش غیرتهاجمی بوده و با کمک انواع تجهیزات درماپن و درمارولر قابل انجام می باشد. این روش با ایجاد سوراخ های ریز روی ترک های پوستی شکم انجام می شود. این کار باعث می شود تولید دو عنصر مهم پوست یعنی کلاژن و الاستین در پوست تحریک شود. بدن با کمک این واکنش طبیعی صدمات لایه میانی پوست را ترمیم می کند.

با کمک میکرونیدلینگ متخصصین نتایج بی نظیر و مهمی را در بهبود ترک های پوستی بدست اورده اند که این روش را به یکی از روش های پرطرفدار برای رفع ترک شکم تیدیل نموده است.

میکرونیدلینگ باید توسط متخصصان با تجربه و با کمک تجهیزات و دستگاههای مورد اطمینان و استاندارد مانند درماپن صورت بگیرد. با توجه به ناحیه درمان این روش 10 الی 30 دقیقه به طول می انجامد و عموماٌ پزشکان 4 الی 6 جلسه  با فواصل یک ماهه  را برای این نوع روش توصیه می نمایند. پزشک پس از بررسی های ابتدایی روش های موجود برای رفع ترک شکم را به شما پیشنهاد می دهد. لازم به یادآوری است که  قبل از انجام این نوع درمان زیبایی پزشک خود را در جریان فهرست کامل داروهای مصرفی خود و یا هر مشکل دیگر قرار دهید.

برای رفع ترک شکم میتوان از میکرونیدلینگ استفاده کرد؟ مرکز میکرونیدلینگ در کرج

دستگاه میکرونیدلینگ دارای سوزن هایی بسیار ریزی به طول  ۰٫۵ الی ۳٫۰ میلی متر می باشد که با نفوذ با لایه اپیدرم پوست ترک های پوستی را در هم میشکند و به این ترتیب تولید طبیعی کلاژن در پوست شروع شده و در نهایت باعث سفت شدن پوست می گردد.

میکرونیدلینگ جهت رفع ترک های پوستی  روشی مقرون بصرفه بوده و دوره نقاهت کوتاهی دارد. همزمان با بکار بردن میکرونیدلینگ می توانید از سرم های جوانسازی پوست برای تسریع روند درمان استفاده نمایید.

اگر به دنبال مرکز میکرونیدلینگ در کرج هستید؛ به کلینیک آنسه در عظیمیه مراجعه نمایید و از خدمات عالی و تجهیزات به روز این کلینیک زیبایی بهرهمند شوید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز زاویه سازی صورت در کرج کجاست؟

بیشتر بخوانید : بهترین راه سفید کردن واژن کدام است؟

مراحل درمان ترک شکمی با میکرونیدلینگ

روند درمان ترک‌های شکمی به صورت زیر می باشد:

  • تمیز و ضدعفونی کردن ناحیه درمان
  • بهبود جذب سرم و کر های مورد نیاز روی ناحیه شکم
  • خراش دادن پوست با کمک درماپن
  • ضدعفونی مجدد ناحیه درمان و استفاده از لوسیون های لازم

مرکز پوست و موی آنسه با وجود سوابق درخشان در زمینه خدمات زیبایی یکی از بهترین کلینیک ها در شهر کرج برای میکرونیدلینگ می باشد.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی مانند کاشت مو، جوانسازی پوست، تزریق فیلر و بوتاکس و میکرونیدلینگ و … انجام می شود. لذا اگر از وجود ترک های پوستی روی شکم خود رنج می برید؛ به کلینیک آنسه مراجعه و تحت بهترین درمان ها قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید : برای مراقبت از پوست خود چه کنیم؟

هزینه و تعداد جلسات لازم برای رفع ترک شکم با میکرونیدلینگ

هزینه درمان ترک پوستی با کمک میکرونیدلینگ به پارامترها و عوامل متعددی بستگی دارد. مثلاً مکان کلینیک یا مطب زیبایی، میزان مهارت پزشک مربوطه، محل ترک های پوستی، اندازه و تعداد ترک ها همگی در تعیین هزینه میکرونیدلینگ نقش موثری دارند.

از طرفی هر چه تعداد جلسات بیشتری برای درمان نیاز باشد؛ هزینه شما نیز بیشتر می شود. گاهی اندازه و عمق ترک ها به گونه ای می باشد که جهت رسیدن به نتیجه دلخواه باید چند جلسه میکرونیدلینگ انجام دهید. همه این موارد در جلسه مشاوره پیش از درمان توسط پزشک بررسی و به شما اعلام می گردد. این نوع درمان باید در جلسات منظم و فاصله زمانی مناسب انجام شود.

بیشتر بخوانید : بهترین دکتر تزریق بوتاکس در کرج

بیشتر بخوانیذ : عوارض بوتاکس چیست؟

آنسه بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج

در این مطلب، در خصوص رفع ترک شکم با استفاده از میکرونیدلینگ توضیحاتی را ارائه دادیم. این روش به عنوان یک روش جدید می تواند برای خلق پوستی زیبا و بدون ترک مفید باشد. برای انتخاب بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج باید به مهارت پزشک و نوع دستگاه موجود در کلینیک توجه نمایید. کلینیک مورد نظر باید دارای مجوز های لازم در زمینه خدمات زیبایی باشد و از امکانات و شرایط بهداشتی خوبی نیز برخوردار باشد. تمامی مشخصات گفته شده در کلینیک آنسه رعایت شده است و شما می توانید با خیالی آسوده برای دریافت خدمات زیبایی از جمله رفع ترک های پوستی با میکرونیدلینگ به این مرکز مراجعه نمایید

پانوشت : رفع ترک شکم، بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج، رفع ترک شکم با استفاده از میکرونیدلینگ