تزریق ژل لب یک متد زیبایی پرطرفدار جهت درمان برخی مشکلات ظاهری لب، مانند باریک بودن لب ها، کم حجم بودن یا کوچکی آنها است و یکی از روش های زیبایی بی خطر و بی ضرر است. اما با این وجود پیشنهاد میشود که پیش از تزریق ژل لب به یک کلینیک تزریق ژل خوب در کرج مراجعه کنید و با یک دکتر تزریق ژل خوب در کرج مشورت کنید. اینکار باعث میشود تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که آیا تزریق ژل لب برای شما ایده مناسبی است یا خیر؟ اگر شما هم به دنبال تزریق ژل لب در کرج هستید؛ میتوانید به کلینیک آنسه، بهترین کلینیک تزریق ژل لب مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی بیشتر کلینیک زیبایی آنسه خواهیم پرداخت و بهترین پیج ژل لب کرج را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز برداشت خال در کرج کجاست؟

معرفی پیج ژل لب کرج + تزریق فیلر لب در کرج

 ژل لب عامل مهم و تاثیر گذار در تغییر حجم و مدل لب ها است و به طور کلی برای افزایش حجم بافت ها و یا پر کردن بافت های تحلیل رفته استفاده میشود. ژل لب با جذب زیاد آب حجیم میشود و این حجم موجب بزرگ شدن ناحیه تزریق میشود. تزریق فیلر در لب ها باعث برجسته تر شدن و حجیم تر شدن لب ها میشود. با استفاده از فیلر لب میتوانید فرم لب ها را تغییر داده و اصلاح کنید.

امروزه فیلرها در انواع مختلفی وجود دارند. اسید هیالورونیک محبوب ترین نوع فیلر است. روش تزریق فیلر لب تاثیر مهمی روی نتیجه نهایی دارد. بنابراین نتیجه کار یک پزشک با پزشک دیگر متفاوت است. به عنوان مثال تزریق فیلر لب در خط لب موجب لیفت لب ها میشود؛ اما اگر به طور مستقیم در لب تزریق شود، جلوه حجیم تری خواهد داشت.

اگر به دنبال تزریق فیلر لب در کرج هستید، میتوانید به بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج یعنی کلینیک آنسه مراجعه نمایید. جهت کسب اطمینان و آشنایی بیشتر با تزریق ژل لب در کلینیک آنسه میتوانید از پیج ژل لب کرج بازدید نمایید و نمونه کار تزریق ژل لب را در پیج کلینیک آنسه (ansehbeautyclinic@) مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید : لاغری با دستگاه در کرج

روش تزریق فیلر لب چگونه است؟

به طور معمول ژل لب در قسمت داخلی لب ها و در زیر پوست لب تزریق میشود. در روش تزریق ژل در کمترین زمان ممکن، لب ها بزرگتر، برجسته و حجیم تر میشود. جهت تزریق فیلر لب ابتدا با استفاده از پماد موضعی لب ها بی حس می شود و محل تزریق با استفاده از الکل ضد عفونی میشود. در ادامه با استفاده از سرنگ های مخصوص و سوزن های بسیار ظریف میزان دقیقی از ژل لب با یک زاویه درست در یکی از لایه های پوست و یا در زیر پوست در بخش های مختلف لب تزریق میشود.

پس از تزریق ژل لب، لب ها کمی کبود میشود که به مرور زمان این تورم کاهش میابد. در صورت تمایل به مشاهده فرآیند تزریق ژل لب میتوانید از پیج کلینیک آنسه، بهترین پیج ژل لب کرج بازدید نمایید و فیلم تزریق ژل لب را نیز در پیج اینستاگرام مجموعه آنسه مشاهده کنید تا با پروسه تزریق ژل لب بیشتر و بهتر آشنا شوید. همچنین انواع نمونه کار تزریق ژل لب در پیج اینستاگرام کلینیک زیبایی آنسه به آدرس(ansehbeautyclinic@)قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج

مزیت های تزریق ژل لب در کرج

  • روش ایمن و مورد تایید
  • بهبود ظاهر لب ها
  • عدم بروز عوارض ناخواسته
  • تزریق آسان و سریع
  • ترمیم ظاهر لب ها
  • زیبایی طولانی مدت

معایب تزریق ژل لب

  1. ایجاد قرمزی، تورم و کبودی
  2. هزینه ای نسبتا بالا
  3. محدودیت ها مانند حجم ژل موجود و یا ماندگاری کوتاه

میزان ماندگاری ژل لب

ماندگاری ژل لب به تکنیک تزریق مورد استفاده توسط پزشک و برند ژل بستگی دارد و بین 4 تا 9 ماه میتواند ماندگار باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج کجاست؟

هزینه تزریق ژل لب در کرج

هزینه تزریق ژل لب به برند ماده تزریقی، نوع آن و تجربه پزشک بستگی دارد. هزینه تزریق ژل لب در افراد مختلف متفاوت است. به عنوان مثال ژل هایی مانند برند رستیلن و ژوویدرم در مقایسه با انواع ژل ها قیمت بالاتری دارد، اما برندهای اروپایی قیمت نسبتا متوسطی دارند. در این میان ژل های کره ای یا چینی که استفاده از آنها توصیه نمی شود؛ پایین ترین قیمت را دارند. اگر به دنبال یک کلینیک تزریق ژل لب خوب در کرج هستید، بدون شک کلینیک زیبایی آنسه مناسب ترین انتخاب برای شما است.

انواع فیلر لب

  • ژوویدرم (فرانسه)
  • پرنسس (اتریش)
  • آلاینا (آلمان)
  • رووفیل (کره جنوبی)

نمونه کارهای تزریق ژل لب در کرج

  •  فرم دهی، برجسته سازی و حجیم سازی لب
  • تزریق ژل لب برای رفع عدم تقارن در لب بالا و پایین
  •  رفع تقارن در سمت چپ و راست لب

جهت مشاهده بیشتر و بهتر نمونه کارها به پیج اینستاگرام کلینیک آنسه (ansehbeautyclinic@) بهترین پیج ژل لب کرج مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده فیلم تزریق ژل لب و یا نمونه کارهای تزریق ژل لب از پیج اینستاگرام کلینیک آنسه بازدید نمایید. با مشاهده بهترین نمونه کار تزریق ژل لب در کرج و کسب اطمینان از کیفیت بالای کار، با خیال آسوده تصمیم خود را بگیرید.

پیج ژل لب کرج

معرفی مدل های تزریق ژل لب

  • مدل روسی
  • مدل چاکدار
  • مدل قلوه‌ایی
  • مدل کمانی
  • مدل صدفی
  • مدل هالیوودی
  • مدل عروسکی

بیشتر بخوانید : تزریق فیلر گونه در کرج

مشاوره رایگان کلینیک آنسه

اگر میخواهید لب هایی زیبا و برجسته داشته باشید؛ تزریق ژل لب میتواند برای شما بسیار مناسب و تاثیر گذار باشد. تزریق ژل لب با مدل های متفاوت برای هر فرد با نوع چهره خاص او میتواند تفاوت داشته باشد. برای انتخاب یک مدل لب زیبا و جذاب ابتدا به دریافت مشاوره دارید تا بتوانید نتیجه خوب بگیرید. کلینیک زیبایی آنسه که معتبرترین و بهترین کلینیک تزریق ژل خوب در کرج است؛ با ارائه مشاوره رایگان توسط پزشک متخصص کلینیک، کار را برای شما آسان تر کرده است. شما میتوانید با دریافت مشاوره رایگان با توجه به مدل صورتتان بهترین مدل برای تزریق را انتخاب کنید.

شما مخاطب عزیز میتوانید قبل از اقدام به تزریق فیلر لب از پیچ اینستاگرام مجموعه زیبایی آنسه به عنوان بهترین پیج ژل لب کرج دیدن نمایید و با مشاهده فیلم تزریق ژل لب با فرآیند تزریق بیشتر آشنا شوید. شما میتوانید با مشاهده نمونه کار تزریق ژل لب در پیج اینستاگرام کلینیک آنسه (ansehbeautyclinic@) از انتخاب این کلینیک برای تزریق فیلر لب اطمینان کافی را به دست آورید.

[contact-us]

پانوشت : پیج ژل لب کرج، فیلم تزریق ژل لب، نمونه کار تزریق ژل لب، بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج