ویروس HPV که تحت عنوان پاپیلومای انسانی شناخته شده است، از رایج ترین عفونت ها در دستگاه تولید مثل است که به طور معمول از راه رابطه جنسی انتقال پیدا میکند و با عث ایجاد برخی سرطان ها و یا بروز علائم بالینی در مردان و زنان می‌‎شود. یکی از شایع ترین سرطان ها از طریق این ویروس، ویروس HPV است که در میان زنان به عنوان چهارمین سرطان شایع است. این ویروس در ایجاد بیماری ها و یا بروز مرگ و میر در زنان نقش موثری دارد. همچنین ویروس HPV موجب بروز عفونت های پوستی و مخاطی نیز میشود. در این نوشتار نحوه تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل رستیلن در کرج

 

واکسن گارداسیل چیست؟ | تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج

امروزه با وجود پیشرفت علم میتوان با بسیاری از بیماری های ویروسی مقابله کرد. یکی از راه های جلوگیری از عفونت HPV واکسن گارداسیل است. شما مخاطب عزیز اگر از ساکنین شهر کرج هستید و میخواهید بدانید که واکسن گارداسیل باعث درمان یا بهبود بیماری زگیل تناسلی می‎شود یا خیر، در این مقاله که توسط کلینیک آنسه تدوین شده است همراه با ما باشید تا به بررسی نحوه تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج بپردازیم.

آمپول گارداسیل باعث حفاظت از بدن انسان در برابر بیماری های مقاربتی می شود؛ به خصوص در مواردی که کاندوم باعث پیشگیری نمیشود. ویروس HPV اگر از نوع پر خطر باشد، موجب سرطان دهانه رحم، سرطان سر و گردن، سرطان مقعد و یا ناحیه تناسلی میشود.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج کجاست؟

انواع دیگر ویروس پاپیلومای انسانی میتواند باعث بروز زگیل تناسلی، زگیل پوستی و یا ایجاد زگیل در تارهای صوتی شود. در اینجا باید گفت که تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج در موقع مناسب خود موجب پیشگیری از بروز این بیماری می شود. چرا که افراد آلوده به ویروس HPV معمولا علائمی از بیماری خود مشاهده نمیکنند و از آن بی اطلاع هستند.

به توصیه سازمان غذا و  داروی ایالات متحده آمریکا بهتر است که دختران و پسران در سنینی که به مدرسه میروند؛ این واکسن را دریافت کنند و بدن خود را در برابر این ویروس ایمن کنند. تزریق این واکسن در سنین نوجوانی تاثیر بیشتر و بهتری دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج با کلینیک آنسه تماس بگیرید و کامل ترین اطلاعات را در رابطه با واکسن گارداسیل دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید : رفع خالکوبی با لیزر در کرج

تاثیرات مهم واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل نخستین واکسن تایید شده توسط اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا است. این واکسن جهت پیشگیری از سرطان گردن رحم میتواند بسیار موثر باشد و مانع از آلوده شدن افراد به ویروس پاپیلومای انسانی و یا مبتلا شدن به سرطان دهانه رحم میشود. واکسن گارداسیل (Gardasil) جهت پیشگیری ازبروز زگیل تناسلی بسیار موثر و مفید است.

بیشتر بخوانید: کرایوتراپی زگیل تناسلی در کرج

 کاربرد های واکسن گارداسیل چیست؟

  • پیشگیری از سرطان مقعد
  • جلوگیری از زگیل تناسلی
  • پیشگیری از سرطان گردن رحم
  • پیشگیری از سرطان گلو
  • پیشگیری از سرطان آلت تناسلی

بیشتر بخوانید : چگونه تاتو را پاک کنیم ؟

تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج

واکسن گارداسیل در طی 6 ماه در سه اندازه 0.5 میلی لیتری در عضله تزریق میشود. یک الی دو ماه پس از گذشت از تزریق اول تزریق دوم انجام میشود و بعد از 4 ماه از گذشت تزریق دوم، تزریق سوم صورت میگیرد. اثر این واکسن پس از گذشت 3 ماه از اولین روز تزریق واکسن ایجاد میشود. لازم به ذکر است این واکسن جایگزین آزمایش پاپ اسمیر نمی شود و قادر به پیشگیری از همه سرطان های دهانه رحم نیست.

انواع واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل برای درمان موثر نیست، اما میتوان مانع از ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان دهانه رحم، آلت تناسلی، واژن، گردن، سر، مقعد و یا گلو شود. در حال حاضر سازمان غذا و دارو ایالات متحده آمریکا سه نوع واکسن برای HPV را تایید کرده است :

  • گارداسیل (Gardasil)
  • گارداسیل 9
  • سرواریکس

واکسن گارداسیل خارجی یا واکسن گارداسیل اصل تحت عنوان گارداسیل 9 یکی از واکسن های جدید برای ویروس HPV است که قادر است از بدن انسان در برابر 9 مدل ویروس HPV  6، 11، 16، 18، 31، 33، 45، 52، 58 محافظت کند.

واکسن گارداسیل در 3 مدل مختلف عرضه میشود که شامل نوع 2 ظرفیتی، 4 ظرفیتی و 9 ظرفیتی است. نوع دو ظرفیتی این واکسن برای نوع های 18 و 16، نوع 4 ظرفیتی برای تیپ های 6، 11، 16، 18 و نوع 9 ظرفیتی برای تیپ های 6، 11، 16، 18 ، 31 ، 33 ، 45 ، 52 و 58 ویروس HPV کاربرد دارد.

تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج

واکسن گارداسیل | هزینه ها

هزینه تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج تعرفه مشخصی دارد؛ ولی معمولا با توجه به قیمت ارز تغییراتی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمتی به طور مشخص برای آن معین کرد. لازم به ذکر است اکنون که ارز با نوسانات زیادی روبرو میشود، هزینه واکسن گارداسیل هم نسبت به گذشته افزایش یافته است و در بازار آزاد سه برابر گران‌تر از هلال احمر فروخته می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیبشتر در رابطه با هزینه واکسن چهار ظرفیتی و نه ظرفیتی گارداسیل آمریکایی و نحوه دریافت آن می‌توانید با پزشکان متخصص کلینیک آنسه در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل فیورج در کرج در کدام مرکز انجام میشود؟

نتیجه واکسن گارداسیل

آمپول گارداسیل باعث جلوگیری از ابتلای افراد به ویروس پاپیلومای انسانی میشود. به همین دلیل پیشنهاد کلینیک آنسه این است که دختران و پسران قبل از آغاز فعالیت جنسی این واکسن را دریافت کنند. لازم به ذکر است این واکسن عوارض ناچیزی دارد و در کوتاه مدت از بین میرود.

مشاوره رایگان کلینیک آنسه

همشهریان عزیز کرجی که به دنبال یافتن یک کلینیک معتبر جهت تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج هستند، می توانند با اطمینان خاطر  جهت تزریق واکسن چهار ظرفیتی و نه ظرفیتی گارداسیل آمریکایی به کلینیک آنسه مراجعه نمایند. این مرکز درمانی پیشرفته با بهره مندی از محیط بسیار تمیز، پزشکان متخصص و با تجربه و بروزترین دستگاه های درمانی قادر به ارائه بهترین خدمات به مخاطبان خود است. این مرکز معتبر با هدف سلامتی افراد جامعه فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. اگر شما هم قصد تزریق تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج را دارید کلینیک آنسه در این راستا میتواند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد.

ببیشتر بخوانید : قیمت هر سی سی ژل رستیلن Restylane چقدر است؟

[contact-us]

پانوشت : تزریق واکسن گارداسیل اصل آمریکایی در کرج، واکسن چهار ظرفیتی و نه ظرفیتی گارداسیل آمریکایی