خالکوبی و تاتو امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و هر روزه افراد زیادی از این روش زینتی استفاده می‌کنند. اما گاهی هم پیش می‌آید که فرد از خالکوبی زده بر پوستش خسته می‌شود و قصد پاک کردن آن را می‌کند. بهترین روش برای از بین بردن تتوها لیزر آنها می‌باشد. اگر ساکن شهر کرج هستید، برای انجام اینکار نیاز است به مراکزی مراجعه کنید که رفع خالکوبی با لیزر در کرج را انجام می‌دهند. یعنی با کمک دستگاه‌های لیزر، رنگدانه‌های تتو را از روی پوست حذف می‌کنند.

رفع خالکوبی با لیزر در کرج

بهترین روش کشف شده برای پاک کردن تاتوهای قدیمی و دلزده شما، استفاده از لیزر است. دستگاه‌های لیزری هستند که با تاباندن اشعه لیزر به پوست خالکوبی‌ها را از بین می‌برند. این روش با توجه به این که روشی امن است، اما همچنان لازم است که در یک مرکز زیبایی معتبر با استفاده از دستگاه‌های جدید و استاندارد استفاده شود تا نتایج مثبت حاصل کند.

مرکز زیبایی آنسه با بهره گیری از دستگاه‌های جدید بهترین مرکز رفع خالکوبی با لیزر در کرج می‌باشد. در این مرکز زیبایی پزشک متخصص پوست، ابتدا ناحیه خالکوبی را بررسی می‌کند و سپس با توجه به وسعت محل خالکوبی شده درمان را شروع می‌کند. نکته مهم این است که در مرکز زیبایی آنسه برای رفع تتو و خالکوبی با لیزر از بروزترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود تا بهترین نتایج حاصل شود.

رفع تاتو با دستگاه کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ نوعی دستگاه لیزر است که تشعشعات پر قدرتی را در مدتی کوتاه تولید می‌کند. با کمک این دستگاه می‌توانید لیزرهای بسیار شدیدی تولید کرد و ذرات رنگ داخل پوست را ترکاند. این لیزر قابلیت دارد رنگ‌های کرم، نارنجی، قهوه‌ای و و لک‌های جای جوش را از بین ببرد. طول موج دستگاه لیزر کیوسوئیچ 532 و 1064 نانومتر است که به رنگدانه‌های پوست برمی‌خورند. استفاده از این دستگاه لیزر روشی مطمئن است و بیشترین تاثیر گذاری را خواهد داشت. مزیت مهم دستگاه کیوسوئیچ این است که این دستگاه به هیچ عنوان به بافت‌های مجاور آسیب وارد نمی‌کند و تنها رنگدانه‌ها را هدف قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج


نحوه انجام لیزر کیوسوئیچ

پس از آن که پزشک متخصص پوست خالکوبی و پوست فرد را معاینه کرد اولین جلسه لیزر انجام می‌شود. در ابتدای جلسه لیزر یک محافظ چشم به فرد ارائه می‌شود تا لیزر بدون آسیب به چشم‌ها انجام شود. سپس یک هندپیس را روی پوست می‌گذارند تا نور اشعه لیزر به جوهر تاتو برخورد کند. زمان برای تاتوهای کوچک چند دقیقه است اما برای تاتوهای بزرگتر زمان بیشتر نیاز است. پس از اتمام هر جلسه لیزر با دستگاه کیوسوئیچ، رنگ خالکوبی کمتر میشود و پس از جلسات لیزر مقرر شده کاملاً حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین روش پاک کردن تاتو چیست؟

انواع لیزر کیوسوئیچ

دستگاه کیوسوئیچ بر اساس میله‌های کریستالی تعبیه شده در آن انواع مختلفی دارد که هر کدام از انواع آن پالس‌های متفاوت و کاربردهای متفاوتی دارند؛

  • یاگ: لیزر کیوسوئیچ یاگ برای جوانسازی پوست، از بین بردن جای زخم و لکهای مادرزادی کاربرد دارد. لیزر یاگ قابلیت دارد، طیف وسیعی از رنگ‌های تاتو را از بین ببرد.
  • روبی: لیزر کیوسوئیچ روبی رنگ‌های کمتری را شامل می‌شود مثل رنگ سبز و آبی.
  • الکساندریت: لیزر کیوسوئیچ الکساندریت برای حذف لک‌های قهوه‌ای و لک‌های ناشی از نور خورشید بکار می‌رود. حتی می‌تواند رنگ سیاه خالکوبی را هم پاک کند.

مزایا استفاده از دستگاه کیوسوئیچ

دستگاه کیوسوئیچ هم می‌تواند رنگدانه‌های تاتو یا خالکوبی را از بین ببرد و هم می‌تواند پوست را برای ساخت کلاژن تحریک کند. کلاژن باعث از بین بردن قرمزی و التهاب پوست می‌شود و منافذ باز پوست را از بین می‌برد. پوست را سفت می‌کند و افتادگی‌ها را هم از بین می‌برد. سبب شفاف سازی و یک دست سازی پوست می‌شود. سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می‌کند.

مراقبت‌های قبل از لیزر کیوسوئیچ

  1. یک روز قبل محل لیزر را با تیغ تمیز کنید.
  2. قبل لیزر هیچ گونه آلودگی، تعریق، مواد آرایشی و ضد آفتاب‌ها را روی پوست نگذارید.
  3. پوست‌تان را برنزه نکنید.
  4. مصرف داروی آسپرین را از دو هفته قبل قطع کنید.
  5. پوست‌تان را قبل از لیزر اسکراب و لایه برداری نکنید.

مراقبت‌های بعد از لیزر کیوسوئیچ

  1. سعی کنید موضع لیزر شده را تا 24 ساعت آب نزنید.
  2. داروها و پمادهای تجویز شده را مصرف کنید.
  3. با کمک کرم مرطوب کننده آبرسان نقاط ملتهب پوست را تسکین دهید.
  4. در برابر نور خورشید قرار نگیرید.
  5. پوست ملتهب‌تان را از طریق روش‌هایی مثل خاراندن تحریک نکنید.
  6. از رفتن به حمام آفتاب تا یک هفته اجتناب کنید.

موارد منع استفاده از لیزر کیوسوئیچ

  • خانم‌های باردار و شیرده
  • افراد با سابقه تبخال مکرر
  • افراد با سابقه کلوئید

رفع خالکوبی با لیزر در کرج/ رفع تاتو با لیزر در کرج/ رفع تاتو با دستگاه کیوسوئیچ

 

کابرد درمانی دستگاه لیزر کیوسوئیچ

  • رفع لک بارداری
  • رفع جای زخم، آکنه، جوش و اسکار
  • رفع منافذ باز پوست
  • درمان کک و مک
  • بهبود ضایعات عروقی
  • درمان لک‌های لنتیگو

عوارض لیزر کیوسوئیچ

  • ایجاد حالت پوسته پوسته و خشک شدن پوست
  • ایجاد لک‌های قرمز
  • سوزش پوست
  • التهاب پوست
  • بروز زخم یا عفونت در صورت عدم لیزر توسط پزشک متخصص

هزینه رفع تاتو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

برای تعیین هزینه‌های ناشی از درمان لیزر کیوسوئیچ ابتدا باید پزشک پوست‌تان را معاینه کند و پس از بررسی وسعت خالکوبی و نوع پوست تعداد جلسات لازم برای رفع تاتو مشخص شود. هر خالکوبی با توجه به وسعت و غلظت رنگدانه‌هایی که دارد، تعداد جلسات متفاوتی را هم شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: خوابیدن به پهلو یا روی شکم می‌تواند باعث چین و چروک پوستی شود؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر خالکوبی

برای حذف کامل رنگدانه‌های تاتو از روی پوست نیاز است که فرد جلسات متعددی لیزر انجام دهد. همچنین تعیین تعداد جلسات بستگی به موارد زیر دارد که باید توسط پزشک بررسی شوند؛

  • نوع پوست
  • تناژ رنگ پوست
  • وسعت تاتو
  • غلظت رنگدانه‌های تاتو

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

دریافت مشاوره قبل از لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ، یکی از مهم‌ترین مراحل در روند پاکسازی تاتو است که مرکز زیبایی آنسه در عظیمیه کرج برای مراجعه کنندگان فراهم آورده است. این مرحله به شما کمک می‌کند تا با نحوه عملکرد دستگاه و همچنین احتیاجات پوستی خود آشنا شوید و بهترین روش برای حذف تاتو را انتخاب کنید. همه افرادی که قصد دارند تاتوهای بدنشان را پاک کنند، نیاز دارند که به واسطه یک پزشک پوست معاینه شوند تا با توجه به شرایط‌شان تعداد جلسات و پالس‌های مناسب تعیین شود.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


بهترین روش رفع تاتو چیست؟

بهترین روش کشف شده برای پاک کردن تاتوهای قدیمی و دلزده شما، استفاده از لیزر است. دستگاه‌های لیزری هستند که با تاباندن اشعه لیزر به پوست خالکوبی‌ها را از بین می‌برند. این روش با توجه به این که روشی امن است، اما همچنان لازم است که در یک مرکز زیبایی معتبر با استفاده از دستگاه‌های جدید و استاندارد استفاده شود تا نتایج مثبت حاصل کند.مرکز زیبایی آنسه با بهره گیری از دستگاه‌های جدید بهترین مرکز رفع خالکوبی با لیزر در کرج می‌باشد.

موثرترین دستگاه لیزر برای رفع خالکوبی چیست؟

دستگاه لیزر کیوسوئیچ نوعی دستگاه لیزر است که تشعشعات پر قدرتی را در مدتی کوتاه تولید می‌کند. با کمک این دستگاه می‌توانید لیزرهای بسیار شدیدی تولید کرد و ذرات رنگ داخل پوست را ترکاند. این لیزر قابلیت دارد رنگ‌های کرم، نارنجی، قهوه‌ای و و لک‌های جای جوش را از بین ببرد. طول موج دستگاه لیزر کیوسوئیچ 532 و 1064 نانومتر است که به رنگدانه‌های پوست برمی‌خورند.

مزایا استفاده از دستگاه کیوسوئیچ چیست؟

دستگاه کیوسوئیچ هم می‌تواند رنگدانه‌های تاتو یا خالکوبی را از بین ببرد و هم می‌تواند پوست را برای ساخت کلاژن تحریک کند. کلاژن باعث از بین بردن قرمزی و التهاب پوست می‌شود و منافذ باز پوست را از بین می‌برد. پوست را سفت می‌کند و افتادگی‌ها را هم از بین می‌برد. سبب شفاف سازی و یک دست سازی پوست می‌شود. سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می‌کند.

پانوشت: رفع خالکوبی با لیزر در کرج، لیزر تاتو با دستگاه کیوسوئیچ، هزینه رفع تاتو با دستگاه کیوسوئیچ، تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر خالکوبی، کاربرد درمانی لیزر کیوسوئیچ