حتما تا به حال دچار حس پیری پوست شده‌اید یا تا به حال پیش آمده است که حس کنید پوست‌تان شادابی گذشته‌اش را از دست داده است. برای پیشگیری یا ممانعت از این مسئله، پزشکان ماده‌ای به اسم مزوژل تولید کرده‌اند که به پوست شما برای شادابی و جوانی بیشتر کمک می‌کند. مزوژل‌ها انواع مختلف و برندهای متفاوتی دارند. یکی از برندهای کاربردی و نام آشنا در میان مزوژل‌ها، برند پروایج است که در بسیاری از شهرها و کلینیک‌ها تزریق می‌شود. تزریق مزوژل پروایج در کرج مانند سایر شهرها توسط مراکز زیبایی مختلفی انجام می‌شود و شما نیاز است که برای اقدام به این روش زیبایی، مرکزی معتبر با پزشکانی متبحر را انتخاب کنید.

تزریق مزوژل پروایج در کرج

تخصص و تبحر پزشکان کلینیک زیبایی مد نظر برای تزریق مزوژل پروایج در کرج، از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که زمان انتخاب آنها باید به آن توجه کنید. در صورت عدم توجه به این دو فاکتور در بهترین شرایط تنها به نتیجه مطلوب نمی‌رسید و در شرایط بدتر، سلامتی‌تان به خطر می‌افتد. پس بهتر است که مرکزی مانند مرکز زیبایی آنسه را انتخاب کنید که همه ی روش‌های زیبایی را تحت نظر پزشکان متخصص انجام می‌دهد. در کنار این مزیت باید گفت که مرکز زیبایی آنسه، برندهای را که برای روش‌های زیبایی استفاده میکند همگی از برندهای مرغوب و با کیفیت هستند. مثل تزریق مزوژل پروایج که از محصولات اصلی و مرغوب بهره می‌گیرد.

مزوژل پروایج

هنگامی که سن 30 سالگی در افراد رد می‌شود، دیگر پوست و بدن توانایی تولید کلاژن و اسید هیالورونیک را ندارد. این دو ماده باعث می‌شوند که پوست جوان و شاداب باشد و چروک نشود. همچنین کمک می‌کنند که پوست از حالت دهیدراته بودن خارج شود و حالت ارتجاعی بهتری داشته باشد. راه حل این امر، رساندن هیالورونیک اسید و کلاژن به صورت تزریقی به بدن است. در مزوژل‌ها میزان مشخصی از این دو ماده وجود دارد که روند پیری پوست را کاهش می‌دهد. مزوژل پروایج هم از این قاعده مستثنا نیست و می‌تواند سبب جوانسازی پوست شود.

پروایج تولید کشور ایتالیا از شرکت The Wave Innovation Group است. این شرکت در سال 2016 فعالیتش را آغاز کرد و محصولات پوستی فراوانی تولید میکند که بسیار با کیفیت هستند. پروایج نیز مانند سایر مزوژل‌ها یک تحریک کننده پوست برای شادابی بیشتر بر پایه هیالورونیک اسید است که وزن مولکولی 6/1 × 10 دالتون و متوسط است. با کمک این مزوژل می‌توان ماتریکس سلولی را ترمیم کرد و مانع از پیری پوست شد.

هزینه تزریق مزوژل پروایج

برای آن که بدانید برای تزریق مزوژل پروایج در کرج چه میزان بودجه ای باید در نظر بگیرید، لازم است که ابتدا توسط پزشک معاینه شوید تا پزشک پس از تشخیص دوز مصرفی هزینه‌ها را مشخص کند. در صورتی هم که مایل هستید قیمتی کلی از این مزوژل را بدانید بهتر است با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان کلینیک آنسه ارتباط بگیرید.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق مزوژل جالپرو در کرج چقدر است؟

مزایا تزریق مزوژل پروایج

  • علاوه بر این که حامل مواد مفید برای پوست است، تحریک کننده بدن برای تولید آن‌ها نیز است.
  • استحکام پوست را بالا می‌برد.
  • حالت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • رادیکال‌های آزاد بدن را حذف می‌کند.
  • لکه‌های پوستی را از بین می‌برد و مسبب درخشان شدن پوست می‌شود.
  • سازگار با بدن است.
  • قیمت مقرون بصرفه‌ای دارد.
  • می‌تواند چین و چروک را رفع کند.
  • پوست را یکدست می‌کند.

تزریق مزوژل پروایج Proage در کرج/ جوانسازی با مزوژل پروایج Proage

نحوه تزریق مزوژل پروایج

مواد این مزوژل در سرنگ‌هایی به صورت آماده و از پیش تعیین شده قرار دارد که با تکنیک حرارت مرطوب، استیرلیزه می‌شود. پزشک ابتدا موضع تزریق را با کمک ماده بی حسی سر می‌کند و سپس مزوژل را به ناحیه از پیش تعیین شده تزریق می‌کند. این تزریق زمان زیادی نمی‌برد و نهایتاً 30 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.

عوارض تزریق مزوژل پروایج

پروایج نیز مانند بسیاری از مزوژل‌ها زمان تزریق عوارضی چون درد، تورم، کبودی و قرمزی پوست ایجاد می‌کند. اما می‌توان گفت که میزان این عوارض بسیار اندک است و پس از گذشت چند روز با کمک کمپرس یخ رفع می‌شوند. اما اگر پس از تزریق این مزوژل با عوارض جدی تری مثل عفونت، خونریزی و تورم بسیار شدید روبه‌رو شدید، حتماً به پزشک‌تان اطلاع دهید.

موارد منع تزریق مزوژل پروایج

افراد دارای؛

  • اسکار هیپرتروفیک
  • بیماری‌های خود ایمنی
  • حساسیت به هیالورونیک اسید
  • مادران باردار و شیرده
  • سن کمتر از 18 سال

بهترین زمان تزریق مزوژل پروایج

هدف از تزریق این مزوژل این است که پوست آبرسانی شود و تیرگی‌ها کاهش یابند. بنابراین هر زمان که حس کردید پوستتان به این دو مورد نیاز دارد می‌توانید مزوژل پروایج را تزریق کنید. اما باید که سن بیشتر از 18 سالگی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست با تزریق مزوژل چگونه انجام می شود؟

نکات مهم تزریق مزوژل پروایج

  • مزوژل پروایج نباید برای تزریق به استخوان‌ها، تاندون‌ها و رباط‌ها و خال بکار رود.
  • اگر عفونتی دارید، نباید به آن ناحیه تزریق شود.
  • زمان استفاده از این درمان نباید با لیزر درمانی و لایه برداری تداخل داشته باشد.
  • به مدت حداقل 12 ساعت پس از تزریق در برابر نور آفتاب قرار نگیرید.
  • تا یک هفته رفتن به سونا، استخر، حمام آب داغ و سولار ممنوع است.
  • به مدت 24 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

مشاوره رایگان قبل از تزریق مزوژل پروایج

مرکز زیبایی آنسه به شما کمک می‌کند تا تصمیم صحیحی قبل از انجام روش زیبایی‌تان بگیرید. شاید بپرسید چطور؟ با ارائه مشاوره رایگان به مراجعان. مشاوره رایگانی که این مرکز ارائه می‌دهد توسط پزشکانی متخصص انجام می‌شود و شما می‌توانید هر سوالی که در این زمینه دارید از پزشکان متخصص بپرسید. در این جلسه این اطمینان به شما داده می‌شود که محصولات کاربردی همگی اصلی و مرغوب هستند. بنابراین این مشاوره رایگان می‌تواند برای‌تان بسیار مفید باشد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


نحوه تزریق مزوژل پروایج چگونه است؟

مواد این مزوژل در سرنگ‌هایی به صورت آماده و از پیش تعیین شده قرار دارد که با تکنیک حرارت مرطوب، استیرلیزه می‌شود. پزشک ابتدا موضع تزریق را با کمک ماده بی حسی سر می‌کند و سپس مزوژل را به ناحیه از پیش تعیین شده تزریق می‌کند. این تزریق زمان زیادی نمی‌برد و نهایتاً 30 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.

آیا تزریق مزوژل پروایج عوارض دارد؟

پروایج نیز مانند بسیاری از مزوژل‌ها زمان تزریق عوارضی چون درد، تورم، کبودی و قرمزی پوست ایجاد می‌کند. اما می‌توان گفت که میزان این عوارض بسیار اندک است و پس از گذشت چند روز با کمک کمپرس یخ رفع می‌شوند. اما اگر پس از تزریق این مزوژل با عوارض جدی‌تری مثل عفونت، خونریزی و تورم بسیار شدید روبه رو شدید، حتماً به پزشک‌تان اطلاع دهید.

زمان مناسب برای تزریق مزوژل پروایج چه موقع است؟

هدف از تزریق این مزوژل این است که پوست آبرسانی شود و تیرگی‌ها کاهش یابند. بنابراین هر زمان که حس کردید پوستتان به این دو مورد نیاز دارد می‌توانید مزوژل پروایج را تزریق کنید. اما باید گفت که سن بیشتر از 18 سالگی داشته باشید.

پانوشت: تزریق مزوژل پروایج در کرج، مزایا تزریق مزوژل پروایج، هزینه تزریق مزوژل پروایج، عوارض تزریق مزوژل پروایج، زمان مناسب تزریق مزوژل پروایج