یکی از اولین نشانه های پیری از دست رفتن حجم پوست صورت و بدن می باشد‌. برای بازگرداندن این حجم‌ها علم پزشکی با تزریق‌های زیبایی به کمک شما می‌آید. ژل‌هایی که هر کدام ساخت کشور و شرکت مختلفی هستند و با توجه به برندشان کیفیت متفاوتی دارند‌. ژل رووفیل، ژلی از کشور کره جنوبی است که برای پر کردن نواحی خالی شده می‌تواند بسیار به شما کمک کند. برای تزریق ژل رووفیل اصل در کرج، تا انتهای مقاله همراه باشید تا کلینیک خوبی برای انجام این کار به شما معرفی کنیم.

تزریق ژل رووفیل اصل در کرج

شما هم به دنبال مرکزی برای تزریق ژل رووفیل اصل در کرج هستید؟ کلینیک زیبایی آنسه را امتحان کنید. تزریق‌های زیبایی در کلینیک آنسه با ضمانت استفاده از برندهای اصلی و مرغوب انجام می‌شوند. مانند ژل رووفیل که محصولی از کشور کره است و کلینیک زیبایی آنسه با تزریق برند اصلی، بهترین نتایج را برای شما حاصل می‌کند. بدیهی است که انتخاب کلینیک می‌تواند در کسب نتیجه بسیار موثر باشد. کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه قبل از انجام هر اقدام زیبایی ابتدا شما را از آن روش آگاه می‌سازد و سپس در صورت گرفتن تصمیم نهایی تزریق را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق فیلر صورت در کرج

معرفی ژل رووفیل

برند رووفیل برندی از کشور کره جنوبی و شرکت Caregen می‌باشد که بر پایه هیالورونیک اسید تولید می‌شود. در این ژل از فناوری پپتید لینو میمتیک و اسید هیالورونیک‌های کراس لینکینگ استفاده شده است که این ژل‌ها را به محصولات منحصربفرد با خاصیت ارتجاعی وسیکوزیته تبدیل کرده است. رووفیل هم ویژگی دو فازی و هم مونوفازیکی دارد. میزان غلظت هیالورونیک اسید در این ژل بالا است و سبب شده تا ماندگاری آن را چندین برابر کند.

وجود پپتید ماده‌ی ایمن و بی‌خطری که از ترکیبات طبیعی ساخته شده، کیفیت این ژل را چندین برابر کرده است. شرکت Cargen ادعا دارد که ماندگاری این ژل بین ۱۰ تا ۱۲ ماه است و دلیل آن هم غلظت بالای اسید هیالورونیک در ترکیبات آن می‌باشد. اگر بخواهیم درباره نوع عملکرد ژل رووفیل بگوییم آن گونه است که هم میزان تولید کلاژن در پوست را بالا می‌برد و هم این که هیالورونیک اسید و کلاژن‌های بدن را دیرتر متابولیزه می‌کند. از این طریق سبب سفتی بیشتر پوست می‌شود. وجود فناوری پپتید میمتیک در این ژل هم باعث شده است نسبت به ژل‌های دیگر خاصیت ارتجاعی و ویسکوزیته بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مزوژل پروفایلو چیست؟

انواع ژل رووفیل

  • ژل رووفیل فاین (Revofil Fine): رووفیل فاین شامل الیگو پپتیدهای ۷۲ است که روند تخریب هیالورونیک اسید را کند می‌کنند. همچنین الیگو پپتید ۵۰ نیز در آن وجود دارد که باعث کلاژن سازی و ساخت هیالورونیک اسید است. این نوع رووفیل ۹ ماه ماندگاری و تاثیراتی مثل رفع چین و چروک دارد. از رووفیل فاین بیشتر برای گونه‌ها، لب و زیر چشم استفاده می‌شود.
  • ژل رووفیل پلاس (Revofil Plus): در رووفیل پلاس الیگو پپتیدهای ۷۲ و ۵۰ موجود است که روند تجزیه هیالورونیک اسید و کلاژن را کند می‌کنند و سبب افزایش کلاژن سازی هر چه بیشتر پوست می‌شوند. رووفیل پلاس حدوداً ۱۲ ماه ماندگاری دارد و برای بهبود چین و چروک‌های عمقی و میانی و خطوط عمقی کاربرد دارد. ناحیه‌های مناسب برای تزریق رووفیل پلاس خطوط ماریونت، ناحیه بینی، فرورفتگی‌های پوست، خطوط ریز و محدوده تمپورال، گونه و فک است.
  • ژل رووفیل اولترا (Revofil Ultra): الیگو پپتیدهای ۷۲ و ۵۰ در این محصول بکار رفته است که آن را برای اصلاح چین و چروک‌های میانی و عمیق پوست مناسب کرده است. ماندگاری رووفیل اولترا ۱۲ ماه است و برای ناحیه‌های بینی، لب، ماربونت، گونه‌ها، فک و چانه تزریق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: انواع فیلر رووفیل و کاربرد های آن 

مزایای تزریق ژل رووفیل

  • ترکیبی امن و بی‌خطر است که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.
  • دارای انواع مختلف برای تزریق به هر نوع پوست و کاربردهای مختلف.
  • ماندگاری نسبتاً بالایی دارد.
  • ایجاد حجم یکسان و طبیعی در سطح پوست.

تزریق ژل رووفیل (Revofil) اصل در کرج + هزینه تزریق ژل رووفیل (Revofil) اصل

موارد منع تزریق ژل رووفیل

  • در صورت وجود التهاب، عفونت یا اختلال پوستی
  • فرد درگیر با بیماری خودایمنی
  • عدم استفاده از آن همراه با پیلینگ، لیزر درمانی و سونوگرافی
  • در صورتی که به اسید هیالورونیک الرژی داشته باشید.
  • تزریق به غیر از تزریقات پوستی
  • افراد کمتر از ۱۸ سال
  • تزریق در پلک چشم
  • تزریق در رگ
  • در زمان برداری و شیردهی

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در کرج

هزینه تزریق ژل رووفیل

مقدار هزینه‌ها در هر نوع درمان متفاوت است چرا که در هر درمان برندهای مختلفی استفاده می‌شود و هر چه برند انتخابی‌تان معتبرتر و شناخته‌ شده‌تر باشد، قطعاً هزینه‌ها نیز بیشتر است. برند رووفیل هم از آن برندهای معروف و شناخته شده است که تزریق آن در کلینیک زیبایی آنسه با مناسب‌ترین قیمت‌ها انجام می‌شود. کلینیک زیبایی آنسه این امکان را فراهم آورده است که همه‌ی افراد بتوانند تزریق ژل رووفیل اصل در کرج را با بهترین قیمت‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق بوتاکس خوب در کرج

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل رووفیل

  • به هیچ عنوان به ناحیه فشار وارد نکنید تا سبب بهم ریختگی یا عدم تقارن آن‌ها در بافت نشوید.
  • مایعات و نوشیدنی زیادی میل کنید.
  • با قرار دادن کمپرس یخ روی محل تزریق شده می‌توانید درد، تورم و التهاب را کم کنید.
  • برای کم کردن درد، قرص استامینوفن میل کنید.
  • آفتاب گرفتن، رفتن به جکوزی، سونا، استخر، شنا و پاتیناژ تا اتمام دوره نقاهت ممنوع است.
  • به توصیه‌های پزشکتان توجه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر زیبایی در کرج کیست؟

بیشتر بخوانید: هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

یکی از عوامل کمک کننده شما برای دستیابی به نتایج دلخواه، این است که قبل از اقدام قطعی از پزشک متخصص مشورت بگیرید و تمام سوالات و هدف‌هایتان را به پزشک بگویید. کلینیک زیبایی آنسه به شما این امکان را می‌دهد که با پزشک متخصص حوزه زیبایی مد نظر جلسه حضوری مشاوره رایگان داشته باشید. همچنین پزشک با استفاده از تجهیزات مناسب و روش درمانی با شرایط‌تان این مسیر را هموارتر می‌کند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین مرکز در کرج برای تزریق ژل رووفیل کجا است؟

تزریق‌های زیبایی در کلینیک آنسه با ضمانت استفاده از برندهای اصلی و مرغوب انجام می‌شوند. مانند ژل رووفیل که محصولی از کشور کره است و کلینیک زیبایی آنسه با تزریق برند اصلی، بهترین نتایج را برای شما حاصل می‌کند.

ژل رووفیل ساخت کدام کشور است؟

برند رووفیل برندی از کشور کره جنوبی و شرکت Caregen می‌باشد که بر پایه هیالورونیک اسید تولید می‌شود. در این ژل از فناوری پپتید لینو میمتیک و اسید هیالورونیک‌های کراس لینکینگ استفاده شده است که این ژل‌ها را به محصولات منحصربفرد با خاصیت ارتجاعی وسیکوزیته تبدیل کرده است.

هزینه تزریق ژل رووفیل چقدر است؟

مقدار هزینه‌ها در هر نوع درمان متفاوت است چرا که در هر درمان برندهای مختلفی استفاده می‌شود و هر چه برند انتخابی‌تان معتبرتر و شناخته‌ شده‌تر باشد، قطعاً هزینه‌ها نیز بیشتر است. برند رووفیل هم از آن برندهای معروف و شناخته شده است که تزریق آن در کلینیک زیبایی آنسه با مناسب‌ترین قیمت‌ها انجام می‌شود.

پانوشت: تزریق ژل رووفیل اصل در کرج، هزینه تزریق ژل رووفیل، مزایای تزریق ژل رووفیل، معرفی ژل رووفیل، مراقبت‌های بعد از از تزریق ژل رووفیل