در دنیای علم و دانش امروزی دیگر جایی برای نواقص و ایرادات پوستی وجود ندارد. هر فردی دیگر می‌تواند با توجه به خواسته یا نواقص پوستی که دارد، روش زیبایی را انتخاب کند و به هدف مدنظرش در زیبایی برسد. یکی از روش‌های زیبایی و سلامتی که بسیار هم طرفدار دارد، تزریق مزوژل‌ها است. مزوژل‌ها مواد مفید برای پوست هستند که با تزریق شدن به لایه‌های پوست آن را تقویت و ترمیم می‌کنند. مزوژل‌ها نیز مانند سایر مواد زیبایی از برندهای مختلف تولید می‌شوند، مانند پروفایلو. مزوژل پروفایلو از آن محصولات پرطرفدار و مرغوب است که افراد به دنبال مرکزی معتبر برای تزریق مزوژل پروفایلو در کرج می‌گردند، که نتایج خوبی را برایشان حاصل کند.

تزریق مزوژل پروفایلو در کرج

شهر کرج منطقه‌ای بزرگ است که تعداد زیادی مراکز زیبایی برای انجام تزریق‌ها و عمل‌های زیبایی در آن تاسیس شده‌اند. یکی از مراکز زیبایی معتبر شهر کرج، کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه می‌باشد که برای کسب نتایج مثبت و رضایت بخش در مراجعینش، از مزوژل پروفایلو مرغوب و اصلی استفاده می‌کند. یا حتی تزریق را به دست پزشکان حاذق و با تجربه می‌سپارد که مبادا کوچک‌ترین عارضه مراجع کننده را تهدید کند. انتخاب کلینیک زیبایی آنسه به عنوان مرکزی برای تزریق مزوژل پروفایلو در کرج، انتخابی صحیح است چرا که زیر نظر وزارت بهداشت و سلامت فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پوست و زیبایی در کرج کجاست؟

مزوژل پروفایلو چیست؟

مزوژل پروفایلو روشی جدید و مناسب برای جوانسازی پوست است که در آن پوست محکم، شاداب و معنطف می‌شود. هیالورونیک اسیدی که در این محصول وجود دارد، فعال می‌باشد و برای رفع چین و چروک‌ها و پوست‌های افتاده فعالیت می‌کند. پروفایلو در واقع خاصیت پر کنندگی بافت‌ها را ندارد و تنها مسبب سفت و محکم شدن پوست می‌شود. هر چند که پوست بطور طبیعی با شل شدگی و افتادگی مقاومت می‌کند اما گاهی با بالا رفتن سن یا عوامل محیطی این عمل را ضعیف می‌کند، پروفایلو در این عملیات به کمک پوست می‌آید.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق ژل و فیلر لب و صورت در کرج کیست؟

نقاط تزریق مزوژل پروفایلو

  • گردن
  • دکلته
  • بازو
  • دست
  • صورت

پروفایلو برای چه افرادی مناسب است؟

درمان پروفایلو برای افرادی که پوست‌های شل و افتاده دارند و در سنین بالای ۳۰ سال هستند درمان مناسبی است. این درمان روند پیری را کاهش می‌دهد و میزان الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک پوست را که بعد از ۳۰ سالگی کم می‌شود را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: فواید تزریق مزوژل جالپرو چیست؟

هزینه تزریق مزوژل پروفایلو چقدر است؟

هزینه‌های تزریق پروفایلو در هر مرکز زیبایی متفاوت می‌باشد چون هر مرکز قیمت‌ها را با توجه به دستمزد پزشک، وضعیت پوست، هزینه ژل‌های وارداتی، میزان تزریق و… مشخص می‌کند. پس بهتر است برای آن که از هزینه‌های دقیق تزریق مزوژل پروفایلو در کرج مطلع شوید، مستقیماً با مرکز مد نظر تماس بگیرید و یا به صورت حضوری تشریف ببرید.

مراقبت‌های درمان با مزوژل پروفایلو

  • انجام ورزش و کار سنگین فیزیکی را به روز بعد تزریق موکول کنید.
  • ماساژ دادن یا دستکاری محل تزریق تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ممنوع است.
  • سونا و حمام بخار را تا ۴۸ ساعت کنار بگذارید.
  • در برابر آفتاب و نباشید و از یک ضد آفتاب با SPF 50 استفاده کنید. مصرف ضد آفتاب نیز به ۲۴ ساعت بعد تزریق موکول شود.
  • مصرف نوشیدنی‌های الکلی و دخانیات را از ۲۴ ساعت قبل تزریق و بعد تزریق به حداقل برسانید و یا قطع کنید.

هزینه تزریق مزوژل پروفایلو (Profhilo) در کرج | مزایای تزریق مزوژل پروفایلو (Profhilo)

عوارض و خطرات تزریق مزوژل پروفایلو

درد، تورم، کبودی، التهاب یا قرمزی پوست عوارضی هستند که پس از تزریق مشاهده می‌شوند و کاملاً طبیعی می‌باشند. اما باید گفت که جای نگرانی نیست و برای هر فردی امکان پیش آمدن این علائم وجود دارد. این عوارض بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از بین می‌روند. برای کاهش درد و کبودی یا حتی التهاب در این زمان می توانید یک کمپرس یخ را به آرامی روی پوست برای چند دقیقه قرار دهید.

بیشتر بخوانید: کدام بوتاکس را تزریق کنیم؟

چرا تزریق مزوژل پروفایلو توصیه می‌شود؟

پروفایلو مدل جدیدی از فیلرها است و این اولین محصول بدون BDDE، پایدار و قابل تزریق بر پایه اسید هیالورونیک است که مناسب برای درمان شلی پوست می‌باشد. غلظت هیالورونیک اسید در پروفایلو ۶۴ میلی گرم در ۲ میلی لیتر است، که این میزان نسبتاً بالایی می‌باشد و علاوه بر تحریک پوست برای آبرسانی، بافت‌های پیر و شل شده را هم ترمیم می‌کند. اثرات پروفایلو بسیار شگفت انگیز هستند بطوری که ۲۸ روز در پوست ماندگارند و طی این ۲۸ روز چهار مدل کلاژن و الاستین را با ریتم آهسته تولید می‌کنند. این روند آهسته سبب بهبود چشمگیر بافت‌های پوست می‌شود‌.

آیا تزریق مزوژل پروفایلو روشی امن است؟

پروفایلو از سال ۲۰۱۵ تا به الان مورد استفاده قرار گرفته است و بالای ۱۵۰ هزار نفر از این درمان بهره برده‌اند. تا به حالا هیچ اثر یا واکنش خطرناک و نامطلوبی مشاهده نشده است. این فیلر جدید ایمنی و سازگاری زیستی بالایی دارد، چون بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد و آن هم یک ماده کاملاً طبیعی است. پروفایلو توانسته جوایز متعددی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج

آیا تزریق مزوژل پروفایلو نیاز به تمدید دارد؟

برای این که شاهد نتایج بهتر و دائمی‌تر باشید، نیاز است که بعد از یگ ماه تزریق دوباره تمدید شود. تمدیدها با توجه به شرایط پوستی از ۴ تا ۶ ماه تعیین می‌شوند. در تمدید هیچ اجباری نیست و شما پس از یک جلسه تزریق هم شاهد اثرات پروفایلو خواهید بود، اما تمدید اثرات این درمان را دائمی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه در نظر گرفته است تا مراجعین بتوانند قبل از انجام روش‌های زیبایی با پزشک متخصص جلسه‌ی مشاوره رایگان داشته باشند تا بتوانند سوالات مد نظرشان را قبل از اقدام قطعی از پزشک بپرسند. پزشک نیز در این هنگام با معاینه دقیق پوست، مشخص می‌کند که چه تعداد جلسات، چه میزان هزینه، چه مقدار ژل و… نیاز است. پزشکان کلینیک زیبایی آنسه از متخصصین پوست هستند و از بروز خطرات جدی و جزئی برای مراجع کننده پیشگیری می‌کنند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

معتبرترین مرکز تزریق مزوژل پروفایلو در ‌کرج کجا است؟

یکی از مراکز زیبایی معتبر شهر کرج، کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه می‌باشد که برای کسب نتایج مثبت و رضایت بخش در مراجعینش، از مزوژل پروفایلو مرغوب و اصلی استفاده می‌کند

آیا تزریق مزوژل پروفایلو به تمدید نیاز دارد؟

برای این که شاهد نتایج بهتر و دائمی‌تر باشید، نیاز است که بعد از یگ ماه تزریق دوباره تمدید شود. تمدیدها با توجه به شرایط پوستی از ۴ تا ۶ ماه تعیین می‌شوند. در تمدید هیچ اجباری نیست و شما پس از یک جلسه تزریق هم شاهد اثرات پروفایلو خواهید بود، اما تمدید اثرات این درمان را دائمی می‌کنند.

آیا تزریق پروفایلو در کلینیک آنسه توسط پزشک انجام می‌شود؟

تزریق در کلینیک آنسه به دست پزشکان حاذق و با تجربه انجام می‌شود که مبادا کوچک‌ترین عارضه مراجع کننده را تهدید کند. انتخاب کلینیک زیبایی آنسه به عنوان مرکزی برای تزریق مزوژل پروفایلو در کرج، انتخابی صحیح است چرا که زیر نظر وزارت بهداشت و سلامت فعالیت می‌کند.

پانوشت: تزریق مزوژل پروفایلو در کرج، مزایای تزریق مزوژل پروفایلو، تمدید مزوژل پروفایلو، هزینه تزریق مزوژل پروفایلو، نقاط تزریق مزوژل پروفایلو