پوست انسان به مرور زمان دچار فرسودگی و آسیب می‌شود. مانند پوست پلک که با گذر زمان و بالا رفتن سن دچار چین و چروک یا افتادگی می‌شود. افتادگی پوست پلک را نمی‌توان جلوگیری کرد، در واقع شاید بتوان آن را کمی به تعویق انداخت اما جلوگیری قطعی خیر. ولی با توجه به این نکته که علم روز به روز در حال پیشرفت است، دیگر نگرانی برای افتادگی پلک باقی نمی‌ماند. روشی برای درمان آن استفاده می‌شود که به آن بلفاروپلاستی گفته می‌شود‌. امروزه افراد زیادی از این روش برای رفع افتادگی پلک‌شان استفاده می‌کنند و بسیاری هم به دنبال مرکزی معتبر برای بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج هستند. کلینیک زیبایی آنسه در کرج پیشنهاد ما به شما برای انجام بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج است، چرا که این مرکز در میان مراکز شهر کرج از بهترین‌ها می‌باشد.

عظیمیه

عظیمیه نام منطقه ای در شمال شرقی شهر کرج می‌باشد و به علت مجاورت با دامنه کوه البرز، خیابان‌ها و کوچه‌هایی پر فراز و نشیب دارد. عظیمیه در ابتدا یک روستای کوچک خوش آب و هوا بود اما کم کم به یک محله نسیتاً بزرگ و پر جمعیت تبدیل شد.

بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج

برای بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج حتماً به کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه مراجعه کنید. این مرکز با بهره مندی از پزشکانی حاذق و مجرب جزو برترین خدمات دهنده‌های زیبایی شهر کرج محسوب می‌شود و بهترین نتایج ممکن را برای مراجعه کنندگانش رقم می‌زند.

بلفاروپلاستی پلک بالا

بلفاروپلاستی پلک بالا یک نوع جراحی است که در آن پزشک پوست پلک بالا را برش می‌دهد و پوست اضافی را برمی‌دارد. سپس پوست کوتاه شده را به پوست بالای چشم بخیه می‌زند. بلفاروپلاستی پلک بالا باعث می‌شود چهره بازتر و جوان‌تر دیده شود. به طور کلی صورت پس از بلفاروپلاستی پلک حالتی شاداب‌تر به خود می‌گیرد. هر چند که بلفاروپلاستی برای پلک پایین هم انجام می‌شود اما بیشتر تقاضا برای این روش زیبایی برای پلک بالا است. پلک بالا پس از بلفاروپلاستی ظاهری محکم خواهد داشت، چون به واسطه این روش غدد چربی برداشته می‌شوند. توجه کنید که این روش حتماً باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج

مزایا بلفاروپلاستی پلک بالا

بلفاروپلاستی پلک بالا می‌تواند یک روش تضمینی و بدون بازگشت برای افتادگی‌ها و شل شدگی‌های پوست پلک باشد. این روش چهره را جوان و شاداب می‌کند و چشمانی زیبا را به شما برمی‌گرداند. کمتر نشان دادن سن و مقرون به صرفه بودن این روش از دیگر مزیت‌هایش محسوب می‌شود.

چه کسانی باید جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا را انجام دهند؟

  • اگر بیشتر از سی سال سن دارید.
  • اگر پوست پلک یا اطراف پلک شما افتاده و چروک شده است.
  • زیر چشم‌تان پف و افتادگی پوست شدید دارد.
  • بیماری زمینه‌ای خاصی ندارید.
  • و یا به داروهای بی‌هوشی و بی‌حسی حساسیت ندارید.

عوارض بلفاروپلاستی پلک بالا

شما هر نوع از جراحی زیبایی را که انجام دهید باید ریسک عوارض جانبی‌ش را هم قبول کنید. عمل بلفاروپلاستی پلک هم مانند سایر عمل‌ها عوارض جانبی به همراه دارد اما نکته‌ای حائز اهمیت این است که پزشک جراح شما اقدامات جراحی را به گونه‌ای انجام دهد که عوارض به حداقل برسند. به طور کلی دوبینی، تاری دید، تورم، التهاب، کبودی و قرمزی پلک از جمله عوارض این جراحی هستند‌. اما اگر این عوارض تشدید شدند و ادامه‌دار بودند یا به علاوه این‌ها درد شدید و خون ریزی شدید پیدا کردید حتماً با پزشک‌تان در میان بگذارید.

تاری دید پس از بلفاروپلاستی پلک بالا

این که پس از بلفاروپلاستی دچار تاری دید شوید امری طبیعی است و از عوارض این جراحی محسوب می‌شود. اما جای نگرانی نیست پس از مدتی تاری دید خود به خودی رفع خواهد شد. اگر تاری دید در طولانی مدت ادامه داشت و دچار مشکل شدید در بینایی شدید حتماً با پزشک‌تان در میان بگذارید.

بی‌هوشی یا بی‌حسی در جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا

استفاده از بی‌هوشی یا بی‌حسی موضعی در جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا فقط توسط پزشک مشخص می‌شود. پزشک شرایط فرد را بررسی می‌کند و با توجه به شرایطش نوع آن را تعیین می‌کند. برای مثال یکی از نکاتی که پزشک برای تعیین نوع بی‌هوشی به آن توجه می‌‌کند این است که هر دو ناحیه پلک بالا و زیر چشم به بلفاروپلاستی احتیاج دارند یا خیر. پزشک ترجیحاً برای انجام جراحی بلفاروپلاستی از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند زیرا هم عوارضی برای بیمار ندارد و هم طی جراحی حرکت عضلات چشم را چک می‌کند تا عوارض جانبی به حداقل برسند.

چه نکات مراقبتی را پس از بلفاروپلاستی پلک بالا باید انجام دهیم؟

  • از کمپرس یخ به مدت ۴۸ ساعت بر روی محل زخم استفاده کنید. دقت کنید کمپرس را به آرامی بر روی پوست بگذارید. کمپرس میزان التهاب و تورم و درد تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • داروهایی که پزشک برای‌تان تجویز می‌کند را مرتباً مصرف کنید. به خصوص کرم‌ها و پمادها، زیرا آن‌ها اجازه نمی‌دهند جای بخیه باقی بماند. شاید در ابتدا تاری دید برای‌تان ایجاد کند اما به مرور زمان تاری دید قطع می‌شود.
  • از وارد شدن هر گونه ضربه و فشار به چشم خودداری کنید.
  • هنگام خواب و استراحت سرتان را بالاتر از بدن قرار دهید. می‌توانید از دو بالش به جای یک بالش استفاده کنید. این کار باعث می‌شود میزان جریان خون به عمق چشم‌ها کاهش یابد و در نهایت التهاب و تورم نیز قطع شود.
  • برای آن که چشم‌هایتان خشک نشوند از قطره اشک مصنوعی استفاده کنید. اشک مصنوعی رطوبت چشم را حفظ و سوزش چشم را قطع می‌کند.
  • تا اتمام کامل دوره نقاهت و بهبود یافتن زخم‌هایتان به هیچ عنوان از لوازم آرایشی و کرم‌هایی غیر از دستور پزشک استفاده نکنید، زیرا آن‌ها مسبب عفونت می‌شوند.
  • داروهای آنتی بیوتیک را مرتب مصرف کنید.
  • لنزهای طبی و زیبایی را کنار بگذارید.
  • حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید تا اشعه خورشید باعث آسیب به محل زخم نشود.

بیشتر بخوانید: برای برداشتن خال صورت در عظیمیه کرج کدام کلینیک بهتر است؟

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

افرادی که قصد انجام جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج را دارند می‌توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی آنسه، در طی یک جلسه به طور رایگان توسط پزشکی متخصص معاینه شوند.  این که شما قبل از جراحی معاینه داشته باشید ضروری است اما بسیاری از کلینیک‌ها برای این معاینه هزینه‌ای دریافت می‌کنند. کلینیک زیبایی آنسه این امکان را رایگان برای شما فراهم آورده است.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین مرکز بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج کجا است؟

کلینیک زیبایی آنسه یکی از بهترین مراکز جراحی بلفاروپلاستی در کرج می‌باشد. این مرکز تمام روش‌های زیبایی را به کمک پزشکانی حاذق انجام می‌دهد.

تاری دید پس از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا چه مدت بعد از بین می‌رود؟

این که پس از بلفاروپلاستی دچار تاری دید شوید امری طبیعی است و از عوارض این جراحی محسوب می‌شود. اما جای نگرانی نیست پس از مدتی تاری دید خود به خودی رفع خواهد شد.

مزایای جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا چیست؟

بلفاروپلاستی پلک بالا می‌تواند یک روش تضمینی و بدون بازگشت برای افتادگی‌ها و شل شدگی‌های پوست پلک باشد. این روش زیبایی چهره را جوان و شاداب می‌کند و چشمانی زیبا را به شما برمی‌گرداند. کمتر نشان دادن سن و مقرون به صرفه بودن این روش از دیگر مزیت‌هایش محسوب می‌شود.

پانوشت: بلفاروپلاستی پلک بالا در عظیمیه کرج، بهترین کلینیک بلفاروپلاستی کرج، کلینک بلفاروپلاستی در عظیمیه، کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی، مراقبت‌های بعد از جراحی بلفاروپلاستی