امروزه صورت‌های تپل و چاق مورد علاقه نمی‌باشند، از همین رو همه سعی می‌کنند تا اقداماتی برای داشتن صورتی لاغر و استخوانی انجام دهند. از همین بابت افرادی که بر اثر چاقی دچار غبغب شده‌اند‌، بسیار از این موضوع رنج می‌برند. غبغب چربی اضافی است که زیر صورت تجمع می‌یابد و مانع زیبایی‌تان می‌شود. غبغب بیماری به حساب نمی‌آید و فقط تجمع چربی‌ها در زیر پوست است که بر اثر چاقی و اضافه وزن ایجاد می‌شود. طبق تحقیقات علمی که دریاره‌ی غبغب شده، دانشمندان پی برده‌اند که غبغب ارتباط مستقیمی با بیماری‌های قلبی و عروقی دارد. آن‌ها بخش‌های برجسته در سطح پوست، زیر چانه ودر سمت گردن هستند که باعث می‌شوند افتماد به نفس‌تان کم شود. اما بخش خوب این جا ست که در کلینیک‌ زیبایی آنسه در کرج، با روش مزوتراپی رفع غبغب درمان آن را انجام می‌دهند.

 

مزوتراپی رفع غبغب

مزوتراپی در ابتدا توسط پزشکی فرانسوی در سال ۱۹۵۰ میلادی استفاده شد، که در آن از سوزن‌های بسیار ظریف و نازک کمک می‌گیرند. ابتدا فقط مزوتراپی کاربرد پزشکی برای درمان بیماری های تنفسی داشت، اما کم کم کاربردهای دیگر آن مثل جوانسازی پوست، لاغری، تقویت مو و رفع غبغب و… نیز کشف شد. مزوتراپی رفع غبغب راه حلی ست برای کسانی که از تجمع  چربی‌ها در غبغب‌شان رنج می‌برند. این افراد با مراجعه به پزشکان متخصص و معاینه این ناحیه می‌توانند اقدام به درمان غبغب نمایند. مزوتراپی رفع غبغب روشی است غیر تهاجمی و کم عارضه که با تزریق موادی که تجزیه چربی‌ها را انجام می‌دهند، باعث حذف چربی‌های این بخش می‌شوند. تزریق‌هایی که در مزوتراپی انجام می‌شوند، زیر جلدی هستند و پاسخی برای چربی‌های سخت غبغب می‌باشند که با رژیم و ورزش آب نمی‌شوند.

علل به وجود آمدن غبغب

  • افزایش سن
  • رژیم غذایی نامناسب
  • افزایش وزن
  • عوامل ژنتیکی
  • اختلالات هورمونی
  • وضعیت بدنی
  • پیری پوست
  • ساختار صورت

نحوه انجام مزوتراپی غبغب چگونه است؟

برای انجام مزوتراپی غبغب ابتدا پزشک ناحیه را با پماد بی‌حسی سر می‌کند و سپس با دستگاهی که سوزن‌های بسیار ضریف و وکتل‌های آماده دارد مواد تجزیه کننده چربی‌ها را به غبغب تزریق می‌کند. بخش‌های هدف تزریق، غدد لنفاوی و سلول‌های فعال بیولوژیکی هستند تا تجزیه چربی‌ها سریع‌تر انجام شود. موادی که تزریق می‌شوند از طریق لیپولیز، پارگی و مرگ سلول‌های بین سلول‌های چربی آن‌ها را از بین می‌برد. این مواد تشکیل شده از ویتامین‌ها، رشته‌های ریز کلاژن، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و موادی که باعث متابولیسم می‌شوند هستند. پس از این که پزشک تزریق را به اتمام برساند، ناحیه تزریق شده را به آرامی ماساژ می‌دهد تا محلول‌های چربی سوز به خوبی حل شوند.

مزوتراپی رفع غبغب

هزینه مزوتراپی غبغب

قبل از معاینه حضوری توسط پزشک نمی‌توان قیمت دقیقی بردی انجام این روش مشخص کرد‌. هزینه مزوتراپی رفع غبغب به فاکتورهایی مثل وسعت ناحیه تزریق، میزان تزریق و دستمزد پزشک بستگی دارد. دستگاهی خاص در این روش استفاده می‌شود که کاملاً باید استاندارد باشد. اگر مرکزی قیمت بسیار پایینی را به شما گفت تا قبل از بدست آوردن اعتماد کامل نسبت به آن مرکز اقدامی انجام ندهید. همچنین انجام مزوتراپی رفع غبغب در سالن‌های زیبایی بسیار اشتباه است زیرا این کار باید حتماً توسط پزشک انجام شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج

مزایای مزوتراپی رفع غبغب

  • کاهش چربی‌های ناحیه غبغب
  • سفت شدن پوست و از بین بردن پوست‌های چروک خورده
  • کم درد
  • غیر تهاجمی و بدون نیاز به بی‌هوشی
  • حذف سلولیت‌ها
  • جلوگیری از ایجاد لک‌های پوستی و شل شدگی پوست
  • روشن شدن پوست
  • درمان در زمان کوتاه
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به روش‌های جراحی
  • ماندگاری بالا

موارد منع انجام مزوتراپی رفع غبغب

هر چند که مزوتراپی روشی غیر تهاجمی است اما موارد منعی هم وجود دارد مثل خانم‌های باردار، خانم‌های شیرده، افرادی که اضافه وزن بسیار زیادی دارند، افراد مبتلا به دیابت، افرادی که درگیر بیماری‌های خودایمنی هستند، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، افراد درگیر با عفونت‌های شدید، افراد مصرف کننده داروهای خاص، بیماران مبتلا به پسوریازیس پیشرفته و نورپاتی، افراد سرطانی و افرادی که سابقه آلرژی به داروهایی خاص دارند.

عوارض جانبی مزوتراپی رفع غبعب

مزوتراپی با هدف رفع غبعب عوارض چندانی برای‌تان نخواهد داشت، مگر این که گاهی عوارضی خفیف بروز کنند مثل؛

  • سوزش
  • کبودی
  • قرمزی
  • التهاب
  • تورم

مراقبت‌های قبل از انجام مزوتراپی

  1. یک هفته قبل از انجام روش مزوتراپی مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را قطع کنید.
  2. سلاریوم را از یک ماه قبل انجام ندهید.
  3. اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً پزشک را در جریان بگذارید.
  4. مصرف مکمل‌ها، ویتامین‌ها و داروهای گیاهی از دو هفته قبل قطع شود‌.
  5. ۱۰ روز قبل از انجام این روش داروهای رقیق کننده خون مثل آسپیرین را مصرف نکنید.

مراقبت‌های بعد از انجام مزوتراپی

  1.   ناحیه تزریق شده را با کمپرس یخ ماساژ دهید تا از میزان التهابات این بخش کم شود. این کار را هر ۲۰ دقیقه یک بار و به آرامی انجام دهید.
  2. سرتان را بالاتر از سطح بدن نگه‌دارید، یعنی زمان استراحت از دو بالش استفاده کنید.
  3. مصرف نمک را تا ده روز به حداقل برسانید.
  4. روزانه ۸ لیوان آب میل کنید.
  5. داروهای ضد انعقاد خون را قطع کنید.
  6. فعالیت‌های سنگین و ورزش تا دو هفته ممنوع است.
  7. توصیه‌های پزشک را عملی کنید.

آیا مزوتراپی غبغب روشی امن است؟

مزوتراپی رفع غبغب روشی کاملاً امن و غیر تهاجمی است که می‌توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید. انجام مزوتراپی در مرکزی معتبر بسیار مهم است و اصلاً نباید در آرایشگاه‌ها و توسط غیر پزشک انجام شود.

بیشتر بخوانید: راهکار درمان ریزش مو و بهبود رشد آن چیست؟

ماندگاری مزوتراپی رفع غبعب

در بین روش‌های زیبایی این روش ماندگارتر است و به هر میزان که بتوانید رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید و ورزش کنید ماندگاری‌اش بیشتر می‌شود. همچنین تمدید آن هر ۶ ماه یک بار ماندگاری دائمی برای‌تان ایجاد خواهد کرد.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

شما نیاز دارید تا قبل از انجام مزوتراپی توسط پزشک معاینه شوید، این نیاز را کلینیک زیبایی آنسه در کرج در قالب یک جلسه مشاوره رایگان رفع کرده است. پزشک در این جلسه پوست‌تان را معاینه می‌کند و کمک می‌کند تا از این درمان آگاهی کامل بدست آورید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین مرکز مزوتراپی رفع غبغب در کرج کجا می‌باشد؟

کلینیک زیبایی آنسه در کرج یکی از بهترین مراکز برای انجام مزوتراپی رفع غبغب می‌باشد. این کلینیک درمان را تحت نظارت پزشکان متخصص و کادری مجرب انجام می‌دهد.

ماندگاری مزوتراپی رفع غبعب چقدر است؟

مزوتراپی رفع غبغب یکی از درمان‌های غیر تهاجمی است که مدت زمان زیادی اثرگذاری خواهد داشت. به هر میزان که پس از انجام آن بیشتر رژیم غذایی و ثبات وزن‌تان را رعایت کنید ماندگارتر خواهد بود. بهتر است هر ۶ ماه یک بار تمدید شود تا ماندگاری دائمی داشته باشد.

آیا مزوتراپی رفع غبغب عوارض جانبی دارد؟

این روش رفع غبغب بسیار کم عارضه می‌باشد. ممکن است گاهی شما را دچار سوزش، تورم، التهاب و یا کبودی کند، که این علائم پس از گذشت چند روز و خود به خودی از بین می‌روند.

پانوشت: مزوتراپی رفع غبغب، نحوه انجام مزوتراپی رفع غبغب، مزایای مزوتراپی رفع غبغب، عوارض جانبی مزوتراپی رفع غبعب، ماندگاری مزوتراپی رفع غبعب