در عصر جدید افراد از روش‌های نوینی برای تغییر در چهر‌شان و زیباتر شدن استفاده می‌کنند. در این بین عمل بلفاروپلاستی یکی از همین روش‌های نوین زیبایی ست. به جراحی افتادگی پلک بلفاروپلاستی می‌گویند. در این روش پزشکی حاذق بخشی از پلک شما را جراحی می‌کند. جراحی افتادگی پلک در کرج بسیار شایع شده است و مراکز بسیار زیادی هستند که آن را انجام می‌دهند. بلفاروپلاستی مناسب برای افرادی است که پلک‌های افتاده و چروک دارند. آن‌ها زمانی که جراحی را انجام می‌دهند، شاهد تغییرات شگرف در چهره‌شان خواهند بود.  برای انجام بلفاروپلاستی در کرج می‌توانید کلینیک زیبایی آنسه را انتخاب کنید که پزشکان حاذقی برای انجام این عمل زیبایی دارد. برای دانستن تعرفه ۱۴۰۲، جراحی افتادگی پلک در کرج تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بلفاروپلاستی در کرج

افتادگی پلک یکی از مشکلاتی ست که افراد با توجه به افزایش سن‌شان به آن دچار می‌شوند. امروزه بلفاروپلاستی در کرج یک روش کارآمد و پرطرفدار برای خانم‌ها یا آقایانی است که به دنبال درمان افتادگی پلک‌شان هستند. چون چشم‌ها مرکز زیبایی صورت هر فردی باید در همه حال زیبا و بدون نقص باشند. هنگامی که سن بالا می‌رود ماهیچه‌ها و بافت‌های چربی استحکام خودشان را از دست می‌دهند و پوست پلک شروع به شل شدن می‌کند. افتادگی پلک می‌تواند باعث شود که چشم‌ها نامتقارن شوند و ظاهر طبیعی خود را از دست بدهند. به علاوه می‌تواند سبب خستگی چشم نیز بشود. انجام عمل بلفاروپلاستی شما را از این مشکلات می‌رهاند و بسیار عمل حساسی ست. برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک در کرج باید دقت زیادی کنید تا این عمل در یک مرکز بسیار معتبر توسط پزشکی ماهر انجام شود. همچنين نکته‌ای که قابل توجه است باید گفت که برای دانستن تعرفه ۱۴۰۲ انجام بلفاروپلاستی یا همان جراحی افتادگی پلک نمی‌توان قیمت دقیقی مشخص کرد. زیرا انجام این عمل برای هر فردی بسیار متفاوت و متغیر است و با توجه به نوع عمل تعیین می‌شود.

نحوه انجام جراحی افتادگی پلک

ابتدا پزشک مراجع را بی‌هوش می‌کند و یا با بی‌حسی موضعی، در  جراحی افتادگی پلک، پوست اطراف چشم را برش کوچکی برمی‌دارد و سپس با استفاده از دوخت بافت(بخیه)، پوست را به جایگاه جدید خود برمی‌گرداند.

نکاتی که باید قبل از جراحی افتادگی پلک رعایت کنید

  • اگر به داروی  خاصی حساسیت دارید باید حتماً پزشک را مطلع سازید.
  • اگر بیماری خاصی دارید به پزشک بگویید.
  • از دو هفته قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی، باید مصرف داروهایی مانند ژلوفن، بروفن، آسپیرین و به طور کلی هر دارویی را که خون را رقیق می‌کند قطع کنید.
  • انجام آزمایشاتی که توسط پزشک تجویز شده است.
  • بینایی سنجی.
  • عکس گرفتن از پلک‌ها.
  • از سه هفته قبل از عمل مصرف الکل و سیگار قطع شود.
  • در روز آرایش اصلا آرایش نداشته باشید.

جراحی افتادگی پلک در کرج

آیا عمل بلفاروپلاستی یک نوع لیفت می‌باشد؟

در واقع در انجام عمل بلفاروپلاستی لیفتی صورت نمی‌گیرد. فقط زمانی که پلک افتاده برداشته می‌شود، صورت بازتر و شاداب‌تر دیده می‌شود و چشم‌ها کمی بازتر می‌شوند.

میزان درد جراحی افتادگی پلک چقدر است؟

عمل بلفاروپلاستی با توجه به این که با بی‌هوشی انجام می‌شود، دردی ندارد. اما ممکن است پس از بهوش آمدن فرد درد احساس کند. که این درد با توجه به تبحر پزشک میزانش متفاوت می‌شود. هر چه پزشک عمل را حرفه‌ای‌تر انجام دهد و بخیه‌ها را حرفه‌ای‌تر بزند، دردی کمتر حس خواهد شد. یکی از علت‌هایی که ما به شما کلینیک زیبایی آنسه در کرج را پیشنهاد می‌کنیم، وجود پزشکان حاذق و حرفه‌ای در این مرکز است که علاوه بر دادن بهترین نتیجه به شما، باعث می‌شوند تا درد کمی را هم حس کنید.

مزایای انجام عمل جراحی افتادگی پلک

  • برطرف کردن پف و توروم پوست زیر چشم.
  • از بین بردن چین و چروک‌های پوست اطراف چشم.
  • رفع مشکلات بینایی که بر اثر افتادگی پلک ایجاد شده‌اند.
  • حذف کیسه‌های زیر چشمی.
  • جوانسازی پوست.
  • بالا بردن اعتماد به نفس.

میزان ماندگاری عمل جراحی افتادگی پلک چقدر است؟

زمانی که شما از روش بلفاروپلاستی برای رفع افتادگی پلک‌تان استفاده می‌کنید، شاهد اثر طولانی مدت آن خواهید بود. در واقع می‌توان گفت که اثر این عمل جراحی بین ۱۰ الی ۱۲ سال ماندگار است و هر چه مراقبت بهتری از پوست‌تان بکنید، شاهد ماندگاری بیشتر آن خواهید بود.

آیا پس از جراحی افتادگی پلک جای بخیه‌ها باقی می‌ماند؟

پس از این که پزشک بافت را برش داد و بافت اضافی را برداشت، بافت قبلی را به کمک بخیه سر جای خود می‌گذارد. حال اگر تبحر پزشک در بخیه زدن کم باشد، ممکن است پوست را دچار اسکار کند. در این صورت شما به کمک روش‌هایی مانند لیزر درمانی و یا استفادهاز کرم‌های ترمیم کننده پوست این اسکارها را از بین ببرید. اما در اکثر موارد جای بخیه‌ها باقی نخواهد ماند.

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی افتادگی پلک

  • داشتن یک همراه زمان عمل الزامی است.
  • پس از عمل و زمان استراحت‌تان سر باید بالاتر از بدن قرار بگیرد.
  • فعالیت‌های سنگین، ورزش، شنا اکیداً ممنوع.
  • قطع فعالیت‌هایی که چشم را خشک می‌کنند، مانند استفاده زیاد از موبایل و رایانه.
  • پس از عمل برای بهبود درد و کاهش آن از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • مصرف مواد غذایی پروتئین‌دار و پر کالری را بالا ببرید.
  • میوه‌های تازه مصرف کنید تا از یبوست‌تان جلوگیری شود.
  • مصرف نمک را به حداقل برسانید.
  • پمادهایی را که پزشک برای بخیه‌ها تجویز می‌کند، بطور دائم استفاده کنید.
  • محل بخیه را نخارانید و با دست آن‌ها را ماساژ ندهید.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق هیر فیلر در کرج چقدر است؟

عوارض عمل جراحی افتادگی پلک

عوارض مانند تاری دید، ایجاد اسکار پوستی، آسیب به عضلات چشم، تغییر رنگ پوست، لخته شدن خون، کبودی، ایجاد زخم‌های باز و بالا آمدن بیش از حد پلک ممکن است پس از جراحی پلک برای‌تان پیش بیاید. گاهی شدت بروز این عوارض با توجه به کیفیت عمل کمتر و یا بیشتر خواهد بود. در این حین اگر دچار عوارض شدیدی مانند تنگی نفس، دردهای عجیب در چشم، افزایش و یا کاهش غیر عادی ضربان قلب، مشکلات بینایی و یا عفونت‌های شدید شدید، حتماً به پزشک متخصص اطلاع دهید.

دوره نقاهت عمل جراحی افتادگی پلک چقد است؟

بین دو الی سه هفته دوره نقاهت این عمل جراحی طول می‌کشد. اما این به معنای آن نیست که شما سه هفته را در منزل بگذرانید. فقط چند روز اول را باید دائمی استراحت کنید‌ و پس از آن می‌توانید به کارهای روزمره‌تان ادامه دهید.

هزینه‌ی عمل جراحی افتادگی پلک چقدر است؟

هزینه‌ی این عمل را نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد و حتماً باید برای انجام آن و دانستن هزینه‌های مربوطه با پزشک متخصص مشورت نمایید.

حذف چروک‌های پنجه کلاغی

عمل بلفاروپلاستی، تا حدودی چروک‌هایی را که دور اطراف چشم وجود دارد از بین می‌برد. برای از بین بردن کامل آن‌ها شما باید در حین عمل پوست را کاملا بکشید و یا از روش‌های دیگر مانند لیزر استفاده نمایید.

درصد خطرناک بودن جراحی افتادگی پلک

اگر بلفاروپلاستی توسط یک جراح با سابقه و در یک مرکز تخصصی انجام شود، میزان خطر آن صفر درصد است. حال اگر پزشک متخصص نباشد، ممکن است عوارض خطرناک و جبران ناپذیری را برای‌تان به همراه داشته باشد.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

کلینیک زیبایی آنسه در شهر کرج، برای افرادی که قصد عمل جراحی افتادگی پلک دارند، یک جلسه مشاوره رایگان در نظر گرفته است‌. در این جلسه می‌توانید با پزشک‌تان مشورت کنید و نکات مربوطه به این عمل را بازگو کنید. پزشک در این جلسه پلک شما را معاینه می‌کند و میزان دقیق هزینه‌ی این عمل مشخص می‌شود.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین کلینیک جراحی افتادگی پلک در کرج کجا می‌باشد؟

کلینیک زیبایی آنسه از جمله بهترین مراکز برای این جراحی است. این کلینیک با استفاده از بهترین و ماهرترین جراحان، بلفاروپلاستی را انجام می‌دهد.

میزان درد بلفاروپلاستی چقدر است؟

این روش زیبایی تقریباً ایجاد درد ندارد. در واقع چون شما در حین عمل یا بی‌هوش هستید و یا بی‌حس دردی حس نخواهید کرد.

ماندگاری جراحی افتادگی پلک چقدر است؟

ماندگاری بلفاروپلاستی بین ۱۰ سال تا ۱۲ سال است. هر چه بیشتر مراقبت کنید از پوست این نواحی، شاهد اثر گذاری بیشتر آن خواهید بود.

پانوشت: جراحی افتادگی پلک در کرج، بلفاروپلاستی در کرج، هزینه جراحی بلفاروپلاستی، ماندگاری جراحی افتادگی پلک، دوره نقاهت جراحی افتادگی پلک