خال یک ضایعه‌ی پوستی به شما می‌رود که تقریباً همه‌ی افراد حداقل یکی از آن را روی پوست صورت یا بدنشان دارند. خال‌ها گاهی سبب زیبایی می‌شوند اما گاهی اوقات هم سبب سلب زیبایی در افراد می‌شوند. با توجه به این که امروزه هر فردی به دنبال زیباتر شدن می‌باشد، افرادی که خال به عنوان یک معضل برای‌شان شده است، اقدام به برداشتنش می‌کنند. این کار در مراکز خاصی در شهر کرج یا سایر شهر‌ها انجام می‌شود. دقت در انتخاب مرکزی برای حذف خال مهم است، چرا که انتخاب مرکز نامناسب و نامعتبر نتیجه‌ی عکس و تشدید خال یا ایجاد لک‌های پوستی را به همراه خواهد داشت.

مرکز خال برداری در کرج

در شهر کرج مراکز درمانی زیبایی هستند که حذف خال را انجام می‌دهند. در این بین مراکز نامعتبری هم در شهر کرج هستند که به طور غیر رسمی و بدون رعایت اصول بهداشتی و استانداردها این کار را انجام می‌دهند. اگر فردی قصد انتخاب کلینیکی را دارد باید دقت کند که مرکزی معتبر باشد. در شهر کرج کلینیک زیبایی آنسه جزو معتبرترین کلینیک‌های زیبایی است که حذف خال را انجام می‌دهد. کلینیک زیبایی آنسه از جدیدترین روش‌ها برای درمان این ضایعه‌ی پوستی استفاده می‌کند تا نتیجه‌ی رضایت بخش و مطلوبی را برای همشهریان شهر کرج رقم بزند.

بیشتر بخوانید: کرایوتراپی زگیل تناسلی در کرج

خال چیست

نام پزشکی خال نووس می‌باشد، دسته‌ای از سلول‌های رنگی که در یک نقطه از پوست تجمع می‌کنند و خال را می‌سازند. خال‌ها ممکن است در هر نقطه از بدن ظاهر شوند. خال‌ها اکثراً ضرری برای بدن ندارند، اما گروهی از آن‌ها هم خطرناک‌اند و باید با کمک جراحی‌های پیشرفته آن‌ها را حذف کرد.

مرکز خال برداری در کرج

انواع خال

خال ارثی

یک سری از خال‌ها به طور ارثی و ژنتیکی در بدن هستند و به طور مادرزادی هنگامی که فرد متولد می‌شود، روی پوستشان وجود دارد. این نوع از خال‌ها علت خاصی ندارند.

خال اکتسابی

یک سری از خال‌ها هم با اثر عوامل محیطی روی بدن ایجاد می‌شوند. علت‌هایی مانند سپری کردن دوران بلوغ، قرار گرفتن در برابر نور خورشید یا طی دوران بارداری از این علت‌ها است.

برداشتن خال

حذف خال معمولاً به دو علت انجام می‌شود، یا افراد دچار سرطان پوستی هستند و مجبور به جراحی‌های پیشرفته و حذف خال می‌باشند، و یا به علت زیبایی بیشتر این کار را انجام می‌دهند. برای مورد زیبایی، در حذف خال از روش حذف با لیزر استفاده می‌کنند که روشی کم خطر و کم درد است، اما روش‌های دیگری هم وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

خال برداری به کمک جراحی

یکی از روش‌های سخت خال برداری که معمولاً کمتر کسی از آن استفاده می‌کند جراحی است. در این روش پزشک متخصص مراجع کننده را بی‌هوش می‌کند و به کمک یک برش عمقی خال را حذف می‌کند و بخیه می‌زند. به علت این که پس از انجام جراحی فرد ممکن است دچار اسکار پوستی بشود، از روش جراحی استفاده نمی‌کنند.

خال برداری به کمک فریز کردن

در این روش،که نام دیگر آن کرایو می‌باشد، نیتروژن مایع را به خال می‌زنند تا به سلول‌های خال شوک سرمایی داده شود و از فعالیت باز ایستند. پس از قطع خون رسانی به سلول‌های خال و عدم فعالیت‌شان پزشک خال را برمی‌دارد. این روش برای خال‌های غیر سرطانی و خال‌های سطحی صورت استفاده می‌شود.

خال برداری به کمک سوزاندن

سوزاندن خال یک روش قدیمی و از کار افتاده است. که دیگر جایی در بین درمان‌ها ندارد. در این روش به کمک جریان برق سعی در حذف خال دارند که عیب اصلی این روش درمانی، ایجاد اسکارهای فرورفته پس از درمان است.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کرج

خال برداری به کمک لیزر

این روش بهترین و کارآمدترین روش‌ها می‌باشد که در اکثر کلینیک‌ها از جمله ‌کلینیک زیبایی آنسه در شهر کرج استفاده می‌شود. در این روش به کمک امواج لیزر باعث تخریب یا تراشیدن خال می‌شوند که هم سرعت بالایی دارد و هم درد کمی. این روش به بی‌هوشی احتیاجی ندارد و پس از انجام ایجاد اسکار نمی‌کند.

مراقبت‌های پس از خال برداری به کمک لیزر

  • تا ۴۸ ساعت ناحیه‌ی لیزر شده را پانسمان کنید.
  • محل لیزر شده را دست نزنید و صبر کنید تا پوست خودش را ترمیم کند.
  • بعد از گذشت ۴۸ ساعت از لیزر، به طور دائم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • تا یک هفته در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  • محل لیزر شده را هنگام شستشو به آرامی بشویید تا آسیب نبیند.
  • تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ناحیه‌ی لیزر شده را نشویید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق ژل چانه در کرج کجا است؟

عوارض خال برداری به کمک لیزر

بعد از انجام لیزر ممکن ‌است تا ۲۴ ساعت احساس سوزش، خارش و قرمزی پوست داشته باشید. این عوارض میزان کمی دارند و پس از گذشت ۲۴ یا ۴۸ ساعت خود به خود از بین می‌روند. این روش درمانی باید توسط پزشک ماهری انجام شود تا عوارض میزان حداقلی خود را داشتخ باشند. اگر در مرکز نامعتبری در شهر کرج این روش را انجام دهید، ممکن است دچار سوختگی‌های شدید بشوید و یا عوارض‌تان طولانی‌تر بر روی پوست بمانند.

میزان درد خال ‌برداری با لیزر

میزان درد در لیزر برای حذف خال بسیار اندک است. اما باز هم این میزان متفاوت است، که به آستانه تحمل درد در فرد و تبحر پزشک و نوع دستگاهی که لیزر با آن انجام می‌شود بستگی دارد.

تعداد جلسات خال برداری

برای حذف خال با توجه به نوع خال و میزان جواب‌دهی پوست به لیزر متفاوت است. اما می‌توان گفت تقریباً بین ۲ الی ۳ جلسه نیاز است برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

برای برداشتن خال‌تان باید قبل از اقدام به این کار با یک پزشک متخصص صحبت کنید و مشورت بگیرید تا با توجه به نوع خال یا بافت صورت‌تان شما را راهنمایی و بهترین روش را به شما پیشنهاد کند. کلینیک زیبایی آنسه در شهر کرج این امکان را فراهم آورده است که بتوانید قبل از اقدام قطعی یک جلسه مشاوره‌ی رایگان داشته باشید و با پزشک متخصص‌تان مشورت کنید. کلینیک زیبایی آنسه معتبرترین مرکز خال برداری در شهر کرج است که ابتدا سلامتی و سپس زیبایی فرد را در نظر می‌گیرد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین مرکز خال برداری در کرج کجا است؟

بهترین مرکز برای حذف خال در کرج، مرکز زیبایی آنسه می‌باشد. این مرکز بروزترین دستگا‌ه‌ها را برای خال برداری دارد.

میزان درد خال برداری به روش لیزر چقدر است؟

این روش تقریباً درد ندارد. اما ممکن فردی آستانه تحمل درد پایینی داشته باشد و یا مرکزی که در آن درمان انجام می‌شود، دستگاه‌های بروز برای پایین آوردن میزان درد را نداشته باشد.

چند جلسه برای خال برداری با لیزر لازم است؟

میزان جلسات برای هر فردی متفاوت است. این میزان به نوع خال و نظر پزشک متخصص بستگی دارد. اما تقریباً بین ۲ تا ۳ جلسه لازم است.

پانوشت: مرکز خال برداری در کرج، خال برداری به کمک جراحی، خال برداری به کمک لیزر، خال برداری در بهترین کلینیک در شهر کرج، خال برداری به کمک سوزاندن