با توجه به بالا رفتن سن میزان کلاژن سازی پوست کم می‌شود و ممکن است پوست شل شود، یا شاید به طور ارثی و ژنتیکی پوست شل باشد و یا بر اثر چاقی و لاغری پوست بیافتد. به همین علت افرادی که دچار این مشکلات هستند برای حل آن به دنبال راهی هستند که پوست‌شان سفت شود. تزریق ژل به نواحی صورت از جمله راه حل‌های این مشکل است. به طور مثال تزریق ژل به گونه از جمله این راه حل‌هاست، که همشهریان عزیز کرجی برای انجام این تزریق باید به دنبال یک مرکز تزریق ژل گونه در کرج باشند که کیفیت کارشان ثابت شده باشد. پیشنهاد ما به شما خواننده عزیز این مقاله، کلینیک زیبایی آنسه است، که برای تزریق ژل گونه از بهترین متریال و بهترین متخصصین کمک می‌گیرند. در ادامه‌ی این مقاله به شرح تزریق ژل گونه و مزایای آن می‌پردازیم.

ژل گونه چیست

ژل‌های گونه موادی سازگار با بدن انسان هستند که هیچ گونه تداخلی با بدن یا بافت‌ها ندارند و موجب زیباتر شدن صورت مراجعه کننده می‌شود. ژل گونه معمولاً یا اسید هیالورونیک اسید هستند یا اسیدپلی‌لاکتیک. این ژل‌ها به نواحی مورد نظر تزریق می‌شوند و با جذب آب حجم می‌گیرند و ناحیه تزریق شده را بزرگ‌تر می‌کنند. گونه‌های بزرگ و برجسته‌ی متناسب با فرم صورت‌تان به زیبایی و جوانی چهر‌ه‌تان کمک شایانی می‌کند. فیلر‌ها پس از این که به بافت تزریق می‌شوند، سلول‌های کلاژن ساز پوست را تحریک می‌‌کنند و باعث می‌شوند تا پوست کلاژن بیشتری داشته باشد. کلاژن ماده‌ای است که به سفتی و جوانسازی پوست کمک می‌کند.

مرکز تزریق ژل گونه در کرج

مرکز تزریق ژل گونه در کرج

انتخاب یک مرکز مطمئن برای تزریق‌های زیبایی بسیار مهم است. اگر در انتخاب‌تان اشتباه کنید، علاوه بر نگرفتن نتیجه‌ی دلخواه عوارضی همچون کبودی شدید و عفونت‌های شدید نیز شامل حال‌تان می‌شود. کلینیک زیبایی آنسه مرکزی معتبر برای تزریق ژل به گونه‌هایتان است که سعی در جذب رضایت صددرصدی مراجعین‌اش را دارد.

تزریق ژل گونه چگونه است

ابتدا پزشک متخصص با داروی بی‌حسی موضع را بی‌حس می‌کند تا زمان تزریق ژل مراجع دردی نداشته باشد، سپس زمانی که موضع کاملاً سر شد ژل با سوزن‌های مخصوص وارد بافت می‌شود. توجه بفرمایید که در انتخاب کلینیک مد نظرتان دقت کنید، زیرا اگر مرکزی که در آن تزریق انجام می‌دهید معتبر نباشد ممکن است عوارض خطرناکی را برای صورت شما داشته باشد. گلوله گلوله شدن بافت تزریق شده، کبودی بیش از حد، نامتقارن شدن صورت، ماندگاری کم ژل، عفونت شدید و درد شدید از جمله‌ی این عوارض است. کلینیک زیبایی آنسه، یک مرکز تزریق ژل در کرج می‌باشد که با توجه به داشتن بهترین و حاذق‌ترین متخصصین بهترین نتیجه را به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق ژل لب در کرج کجا است؟

مزایای تزریق ژل گونه

  • دوران نقاهت طولانی ندارد.
  • در مطب و به صورت سرپایی، بدون معطلی توسط یک پزشک متخصص انجام می‌شود.
  • نیازی به بی‌هوشی ندارد.
  • نیاز به زمان طولانی ندارد.
  • هزینه‌ی آن نسبت به عمل‌های جراحی صورت مقرون به صرفه است.
  • ژل‌های گونه تا چندین ماه ماندگاری دارند.
  • چروک‌های پوستی روی گونه‌ها را از بین می‌برد.
  • باعث افزایش میزان کلاژن سازی پوست می‌شود.

نمونه کار تزریق ژل گونه برای پر شدن صورت لاغر

 

عوارض تزریق ژل گونه

ممکن است پس از تزریق ژل به گونه‌ها عوارضی داشته باشید. میزان این عوارض با تبحر پزشک و برند ژل تزریق شده رابطه عکس دارد. علائمی همچون تورم، قرمزی، کبودی و خون ریزی از جمله عوارض تزریق ژل به گونه‌ها است. اگر شدت این عوارض با گذشت زمان پس از تزریق کاهش نیافت، حتما با پزشک متخصص‌تان در میان بگذارید.

ماندگاری ژل گونه

ماندگاری ژل‌ها معمولاً بین ۸ تا ۱۲ ماه است. همچنین ماندگاری ژل‌ها با توجه به مارک و کیفیت‌شان متغیر است. مراقبت‌های پس از تزریق ژل گونه نیز در ماندگاری ژل شما تاثیر گذارند. کلینیک زیبایی آنسه با توجه به این که دارای بیشترین رضایت مراجعه کنندگان به عنوان یک مرکز تزریق ژل گونه در کرج است، با استفاده از بهترین برندها بیشترین ماندگاری ژل را روی صورت شما ایجاد می‌کنند. همچنین با ایجاد امکان حق انتخاب بین چندین برند متفاوت از ژل‌ها، این امکان را می‌دهند که با توجه به بودجه مدنظرتان نوع تزریق ژل‌تان را انتخاب کنید.

ژل گونه مناسب چه کسانی نیست

این روش زیبایی برای افراد سیگاری، افرادی که صورت گردی دارند، افرادی که صورتی چاق دارند، افراد مستعد اسکارهای پوستی، افراد مبتلا به دیابت و خانم‌های باردار و افراد با سابقه سکته‌ی مغزی مناسب نمی‌باشد و توصیه نمی‌شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

  • تا یک هفته بعد از تزریق روی صورت‌تان نخوابید تا ژل تغییر حالت ندهد.
  • از ورزش و فعالیت‌های سنگین دوری کنید.
  • محل تزریق شده را ماساژ ندهید و دست نزنید.
  • پس از تزریق ژل به گونه‌هایتان، داروهایی را که پزشک تجویز می‌کند مصرف نمایید.
  • در برابر نور خورشید و سولار قرار نگیرید.
  • در محیط‌های خیلی گرم مانند سونا و یا حمام داغ قرار نگیرید.
  • تا دو روز بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید و روی ناحیه تزریق بگذارید.
  • پس از تزریق ژل به گونه‌ها از خنده یا گریه شدید خودداری کنید.
  • مصرف ویتامین E را بعد از تزریق قطع کنید.
  • ناحیه تزریق شده را به کمک یک کرم مرطوب کننده معتبر مرطوب نگه‌دارید.
  • میزان نمک مصرفی‌تان را کاهش دهید تا از تورم صورت‌تان کاسته شود.

زمان نتیجه گیری تزریق ژل گونه

هنگامب که ژل را به گونه‌هایتان تزریق می‌کنید بلافاصله نتیجه را می‌توانید مشاهده کنید که صورت‌تان چه شکلی شده است. اما نتیجه نهایی حدوداً یک هفته الی ده روز بعد مشخص می‌شود. در این زمان کبودی‌ها و تورم کاهش یافته است و ژل تزریق شده در محل مورد نظر استقرار کامل یافته است.

چند سی‌سی ژل برای تزریق به گونه‌ها لازم است

میزان سی‌سی لازم برای تزریق به گونه‌ها به عواملی از جمله سن زیباجو، فرم صورت، مدل مد نظر، نوع بافت پوست از نظر میزان کشش بافت‌ها و تشخیص پزشک بستگی دارد.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

برای این که زیباجو بتواند قبل از تزریق ژل به گونه بهترین تصمیم را بگیرد، از نظر مدل، نحوه‌ و میزان تزریق کلینیک زیبایی آنسه یک جلسه مشاوره رایگان در نظر گرفته است. در این جلسه پزشک متخصص بهترین راهنمایی را به مراجع می‌کند و در ابتدا سلامتی فرد را در نظر می‌گیرد سپس زیبایی را. پزشک، مراجع را معاینه می‌کند و بهترین مدل تزریق با توجه به فرم صورت و میزان ژل تزریقی را به او پیشنهاد می‌کند. در این جلسه رایگان همچنین هزینه‌ی تزریق ژل گونه را هم متوجه خواهید شد،چرا که فهمیدن میزان هزینه این روش زیبایی بدون معاینه توسط پزشک امکان پذیر نمی‌باشد.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین مرکز تزریق ژل گونه در کرج کجاست؟

بهترین مرکز تزریق ژل گونه در کرج کلینیک زیبایی آنسه است. این کلینیک‌ با بکار گیری بهترین ژل‌ها، بهترین نتیجه را به شما می‌دهد.

برای تزریق ژل گونه چه میزان ژل لازم است؟

میزان تزریق ژل به گونه‌ها کاملاً متغیر است. این میزان به نوع پوست، مدل مد نظر و نظر پزشک متخصص بستگی دارد.

تزریق ژل گونه چقدر زمان می‌برد؟

زمان تزریق متفاوت است. این زمان با توجه میزان ژلی که قرار است تزریق شود و تبحر دکترتان بستگی دارد.

پانوشت: تزریق ژل گونه در کرج، تزریق ژل گونه، بهترین کلینیک تزریق ژل گونه در کرج، تزریق ژل گونه در کرج